خبر تازه درباره معلمان / تعیین تکلیف رتبه بندی این گروه از فرهنگیان در 24 بهمن

به گزارش ساناپرس؛ خبر تازه درباره معلمان / تعیین تکلیف رتبه بندی این گروه از فرهنگیان در 24 بهمن

در بخشنامه اخیر مربوط به رتبه‌بندی معلمان با تشریح گروه‌هایی که مشمول رتبه‌بندی نمی‌شوند، نحوه اعتراض به رتبه‌ها اعلام شده است. در بخشنامه مربوط به رتبه‌بندی معلمان که ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده آمده است:

۱. به استناد ماده ۲ تبصره ماده ۴ قانون مشمولین رتبه‌بندی عبارتند از: الف. معلمان موضوع جزء ۱ ماده ۲، اشخاص موضوع تبصره ماده ۴ قانون و عناوین معادل آنها در طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور. ب. افراد موضوع لایحه قانونی راجع به استفاده کارکنان کادر اداری وزارت آموزش و پرورش که برای خدمت معلمی استخدام شده‌اند از طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور و احتساب سوابق تجربی آنان مصوب ۱۳۵۸ شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات بعدی آن. افراد مشمول بند ب صرفاً شامل معلمانی است که در ادارات آموزش و پرورش و سازمان‌های وابسته به وزارتخانه مشغول خدمت هستند.

اشخاصی که هم اکنون رسالت خطیر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی بر عهده ندارند از قبیل کارکنان مأمور یا انتقالی به سایر دستگاه‌های اجرایی (اعم از با حفظ پست سازمانی یا بدون آن، با پرداخت حقوق از مبدا یا از مقصد)، کارکنان مأمور به مدارس غیردولتی (به استثنای مدیران و معاونینی که معلم بوده و از آموزش و پرورش حقوق دریافت می‌کنند)، افراد انتقالی به دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی و همچنین دانشجو معلمان متعهد خدمت شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی مشمول رتبه‌بندی معلمان نیستند.

اخبارجامعه
پربازدیدمعلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی