آیا تماشای کارتون دختر کفشدوزکی برای کودکان مناسب است؟

یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های کارتونی در میان کودکان، دختر کفشدوزکی است. اما آیا کارتون‌های مربوط به این کاراکتر محبوب، برای کودکان مناسب هستند؟ ما در این مطلب، علاوه بر بررسی داستان هر کارتون به این سوال‌ نیز پاسخ داده‌ایم؛ پس همراه ما باشید.

دختر کفشدوزکی کیست؟

اگر فرزند شما علاقه زیادی به تماشای انیمیشن جدید و معروف دارد احتمالا شما هم اسم دختر کفشدوزکی را شنیده‌اید. دختر کفشدوزکی، یا همان مرینت، یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌های این روزهای بچه‌ها است که در کنار گربه سیاه، یا همان آدرین، ماجراهای مختلفی را پشت سر می‌گذارند و با مبارزه با آدم‌های شرور، از شهر پاریس محافظت می‌کنند.

در اولین قسمت از کارتون دختر کفشدوزکی مرینت، به یک پیرمرد در خیابان کمک می‌کند. این پیرمرد که کسی نیست جز استاد فو، با دیدن مسئولیت‌پذیری و مهربانی مرینت، او را به عنوان یک ابرقهرمان انتخاب می‌کند و یک جفت گوشواره جادویی به او هدیه می‌دهد. مرینت با کمک این گوشواره‌ها می‌تواند به دختر کفشدوزکی، ابرقهرمان محبوب شهر پاریس تبدیل شود.

تا اوایل سال 2023، چند انیمیشن سینمایی و دو سریال کارتونی درباره دختر کفشدوزکی ساخته شده‌است. اگر فرزند شما هم از علاقه‌مندان این ابرقهرمان است، پیشنهاد می‌کنیم حتما به آفرینک سر بزنید تا انیمیشن‌های سینمایی و قسمت‌های مختلف کارتون دختر کفشدوزکی را با فرزند خود تماشا کنید.

داستان سریال کارتونی دختر کفشدوزکی : ماجراجویی در پاریس

در سریال دختر کفشدوزکی : ماجراجویی در پاریس که تا اوایل سال 2023، 4 فصل از آن منتشر شده و فصل 5 آن نیز در حال پخش است، می‌بینیم که مرینت باید از شهر پاریس محافظت کند و اجازه ندهد که آدم‌های شرور به شهر و مردم آن آسیب بزنند. البته که او در این راه تنها نیست و گربه سیاه، آدرین، او را برای انجام این مسئولیت دشوار، همراهی می‌کند.

داستان انیمیشن دختر کفشدوزکی در نیویورک

انیمیشن سینمایی دختر کفشدوزکی در نیویورک ماجرای سفر مرینت، آدرین و هم‌کلاسی‌هایشان به شهر نیویورک را نشان می‌دهد که از یک موزه و جواهرات باارزش و گران‌قیمت آن بازدید می‌کنند. اما با دزدیده‌شدن یکی از مهم‌‌ترین جواهرات نیویورک دختر کفشدوزکی با کمک گربه سیاه و ابرقهرمان‌های اصلی شهر نیویورک، سعی می‌کنند تا جواهر را پیدا کرده و آن را به موزه برگردانند.

داستان ماجراجویی در پاریس قسمت ویژه کریسمس

اپیزود «ویژه کریسمس» از سریال کارتونی ماجراجویی در پاریس به صورت یک کارتون کوتاه منتشر شده‌است. در این قسمت، آدرین یا همان گربه سیاه با چالش‌های خانوادگی پیچیده‌ای مواجه می‌شود و برای فرار از مشکلات، تصمیم می‌گیرد که خانه را برای همیشه ترک کند. وقتی دخترکفشدوزکی و دیگر دوستانشان متوجه این موضوع می‌شوند، به سرعت برای پیدا کردن گربه سیاه گروه ویژه‌ای تشکیل می‌دهند و تمام تلاششان را می‌کنند که او را متوجه اشتباهش کنند و به خانه بازگردانند.

داستان انیمیشن دختر کفشدوزکی در شانگهای

در انیمیشن دختر کفشدوزکی در شانگهای، مرینت به شهر شانگهای در چین، سفر می‌کند. اما به محض ورود مرینت به شانگهای، دختری به نام «فی» وسایل او را می‌دزدد. دختر کفشدوزکی که حالا در شانگهای سرگردان شده است، باید فی را پیدا کند، وسایل خود را پس بگیرد و البته به فی کمک کند تا از تعطیل شدن یک مدرسه کنگ‌فو نیز جلوگیری کند.

داستان سریال کارتونی چیبی : میراکلس

در سریال دیگری به نام «چیبی» که درباره دخترکفشدوزکی و گربه سیاه ساخته شده است، بیشتر به زندگی روزمره این دو ابرقهرمان پرداخته می‌شود که البته همین زندگی روزمره و عادی هم اتفاقات جذاب و چالش‌های هیجان‌انگیز خودش را دارد. این سریال کوتاه به صورت بی‌کلام ساخته‌شده‌است؛ در نتیجه برای بچه‌های کوچک نیز مناسب است.

داستان انیمیشن بیداری؛ جدیدترین سینمایی دختر کفشدوزکی

در انیمیشن سینمایی بیداری که در اواسط سال 2023 منتشر می‌شود، بالاخره و پس از سال‌ها، دلیل رفتارهای آدم شرور داستان‌های همیشگی دختر کفشدوزکی و گربه سیاه، یعنی هاوک موث، مشخص می‌شود. مرینت و آدرین هم تلاش می‌کنند تا مشکلات هاوک موث را حل کنند تا شاید بتوانند مشکلات شهر پاریس را برای همیشه ریشه‌کن کنند و آرامش را به شهر بازگردانند.

مجموعه کارتون‌های دختر کفشدوزکی چه نکاتی را به بچه‌ها یاد می‌دهد؟

بچه‌ها با تماشای سریال کارتونی دختر کفشدوزکی و گربه سیاه و دیگر انیمیشن‌‌هایی که درباره این دو ابرقهرمان ساخته شده‌اند، نکات آموزشی مختلفی را یاد می‌گیرند.

برای مثال یاد می‌گیرند که هر فرد باید از توانایی‌هایش در جهت کمک به خانواده، دوستان و اعضای جامعه استفاده کند. همچنین اهمیت رفتارهای مثبتی مثل مهربانی، هم‌دلی، از خودگذشتگی و شجاعت در زندگی نیز به بچه‌ها یادآوری می‌شوند. مسائلی چون عواقب ناخوشایند انتقام‌جویی و تلافی کردن، توانایی پذیرش تغییرات و سازگاری با شرایط جدید و اهمیت انجام کارها به صورت گروهی هم به بچه‌ها آموزش داده می‌شوند.

از همه مهم‌تر بچه‌ها با تماشای هر قسمت از کارتون دخترکفشدوزکی و گربه سیاه، مهارت مهم حل مسئله و مدیریت بحران را یاد می‌گیرند و با کاراکترهای اصلی این کارتون‌ها، آن را تمرین می‌کنند.

چرا فرزند شما بهتر است دختر کفشدوزکی را در آفرینک تماشا کند؟

آفرینک سرویس آنلاین و رایگان تماشای کارتون و انیمیشن است که کودک شما می‌تواند جدیدترین و محبوب‌ترین کارتون‌ها و انیمیشن‌ها مانند دختر کفشدوزکی را در آن تماشا کند.

آفرینک با تامین محتوای سالم و مناسب برای بچه‌ها و همچنین با ارائه امکاناتی چون «آفرینک والدین»، آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید به صورت رایگان سریال کارتونی دختر کفشدوزکی و گربه سیاه و البته انیمیشن‌های سینمایی این دو کاراکتر را در آفرینک برای فرزندتان پخش کنید و از امکانات و خدمات این پلتفرم بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

این روزها نام دختر کفشدوزکی و گربه سیاه را به وفور از زبان بچه‌ها می‌شنویم که سوال‌های بسیار زیادی را برایمان ایجاد می‌کند. دختر کفشدوزکی کیست؟ کارتون‌ها و انیمیشن‌های این کاراکتر محبوب کدام‌اند؟ اصلا آیا تماشای این کارتون فوایدی برای بچه‌ها به همراه دارد و برای آن‌ها مناسب است؟ ما در این مطلب با معرفی دختر کفشدوزکی و بررسی کارتون‌ها و انیمیشن‌های مربوط به این کاراکتر، به همه این پرسش‌ها پاسخ دادیم و در آخر از آفرینک به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماشای این کارتون‌ها نام بردیم. امیدواریم کودک شما از تماشای این کارتون‌ها در آفرینک لذت ببرد.

رپورتاژ (تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد)

کسب و کار
انیمیشنرپورتاژکارتونکودکان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی