پیش بینی جنجالی احسان علیخانی از آینده شروین حاجی پور

به گزارش ساناپرس؛ پیش بینی جنجالی احسان علیخانی از آینده شروین حاجی پور

شروین حاجی‌پور، خواننده آهنگ «برای» که برنده جایزه گرمی شد. جیل بایدن همسر رئیس جمهور آمریکا این جایزه را به آهنگ «برای» شروین حاجی‌پور اهدا کرد. خواننده جوان از هنرمندان عصر جدید بود که چند اجرا در این برنامه داشت.

برنده جایزه «بهترین ترانه برای تغییر اجتماعی» در مراسم جایزه گرمی سال ۲۰۲۳، جوانی شمالی است. ترانه «برای» شروین پس از انتشار توسط خواننده‌های مشهوری در سراسر جهان بازخوانی شد؛ از بازخوانی توسط گروه موسیقی دانش‌آموزان فرانسوی گرفته تا خواننده‌های آلمانی. آریا عظیم نژاد زمانی که او برای اولین بار در عصر جدید ظاهر شد درباره اجرایش گفت صدایی بدون تقلید است که مشابه ان را در کشور نداریم و احسان علیخانی نیز درباره عشق و مفهوم آهنگ این خواننده که ترانه اش هم از خود او بود جملاتی را تشریح کرد.

پیش بینی احسان علیخانی

شروین درباره اینکه خودش آهنگساز و ترانه‌سرای آثارش است، می‌گوید: «نمی‌توانم با شعر یا ملودی‌ای که دیگران برایم می‌سازند ارتباط برقرار کنم و آن را بخوانم. بزرگ‌ترین درد‌ها و دغدغه‌های من تبدیل به موسیقی می‌شوند. یعنی اینگونه نیست که همینطوری یک شعری بخوانم یا بنویسم. تمام آنچه که می‌نویسم و می‌خوانم برآمده از دغدغه‌هایم است. هیچ لذتی بالاتر از این نیست که مشکلات و دردهایت تبدیل به موزیک شوند.»

اخباربازیگران و هنرمندان
احسان علیخانیپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی