قیمت تور کیش در تمام فصل ها

عوامل متعددی وجود دارد که بر روی قیمت تور کیش تاثیر گذار هستند به عنوان مثال نوع و کیفیت هتل از مهمترین موارد آن هست و به صورت مستقیم بر قیمت تور کیش تاثیر می گذارد.

رزرو آنلاین تورهای کیش یکی از بهترین روش ها برای انتخاب توری با کیفیت است، که به شما کمک می کند در کم ترین زمان بهترین و با کیفیت ترین تور کیش را رزرو نمایید و از انتخاب خود نهایت لذت را ببرید.

در فصل گرم سال کیش دارای آب و هوایی بسیار گرم و شرجی است که بسیاری از گردشگران در این فصول نمی‌توانند در آنجا دوام بیاورند.

به همین دلیل به سمت کیش سفر نمی کنند، به دلیل کاهش تقاضا برای تور کیش قیمت این تور را به مراتب کم می‌شود؛ در این فصل تقاضا کمتر و هزینه ها هم بسیار کمتر از روزهای آخر هفته و تعطیلات رسمی می شود و قیمت تور معمولا افزایش پیدا می‌کند.

همچنین ساعت پرواز هم بر روی قیمت تور کیش تاثیرگذار هستند؛ اغلب پروازها که در صبح انجام می گیرد، گرانتر از پروازهای عصر و شب هستند.

از مواردی که برای قیمت تور کیش تاثیر گذار است؛ شرکت هواپیمایی و ایرلاین است و در برخی از ایرلاین‌ها خدمات بیشتری را ارائه می دهند و هزینه بلیط آنها بیشتر می شود.

برای اینکه یک سفر دل انگیز به کیش داشته باشید باید راجع به هتل های آن اطلاعات کامل داشته باشید تا بتوانید یک هتل با کیفیت متناسب با بودجه تان انتخاب کنید در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هتل های کیش آشنا کنیم،  اگر شما هم قصد سفر به جزیره کیش را دارید بهتر است با این هتل ها آشنا باشید به شما پیشنهاد می کنیم متن زیر را تا انتها مطالعه نمایید.

تور کیش لحظه آخر

تور کیش لحظه آخر جزو بهترین انتخاب ها برای سفر هست کسانی که به دنبال تهیه تورهای مناسب و اقتصادی هستند و قصد سفر به جزیره کیش را هم دارند می توانند به صورت لحظه آخری اقدام به سفر نمایند و با ارائه تور های متنوع تمامی سلیقه ها را در بر میگیرد.

سایت سفر آس ۲۴ با توجه به سلیقه و اعتباری که دارد توانسته است؛ امکانات رفاهی و خدماتی گسترده ای را در جهت تور کیش اجرا کند و گردشگران زیادی را به سمت جزیره زیبا کیش و نگین خلیج فارس بکشاند.

تور کیش لحظه آخر را می توانید از سایت سفرآس 24 تهیه نمایید و با قیمتی مقرون به صرفه اقدام به سفر کنید.

بهترین هتل های کیش برای اقامت کدام هستند

استفاده از تور کیش به زمان خاصی تعلق ندارد و شما در تمامی فصول می توانید به این جزیره جذاب بروید. البته همانطور که گفته شد هزینه ها در فصل های مختلف تغییر می کند در فصل تابستان قیمت هتل ها هم پایین‌تر می‌آید این نکته در رابطه با هتل ها از ۵ ستاره تا تک ستاره در کیش وجود دارد.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش از آن دسته هتل هایی است که هیچکس با دیدن آن باورش نمی شود که چنین هتلی در دل جزیره رویایی کیش قرار گرفته است، هتل ترنج کیش در ایران ساخته شده است.

عکس های زیادی از هتل ترنج کیش وجود دارد که به شما کمک می‌کند این هتل را بهتر بشناسید. سال ساخت هتل ترنج کیش در سال ۱۳۹۴ شروع شد این هتل در شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته است، جزء هتل های ۵ ستاره درجه یک به شمار می آید و در دو فاز ویلاهای روی آب و ساختمانهای چند طبقه به بهره برداری رسیده است.

هتل ترنج کیش از ان دسته از هتل هایی است که از همه نظر در جزیره حرف اول را می زند.

هتل ترنج جز اولین هتل های رو آب در ایران حساب می شود که چهره بسیار زیبایی دارد و قوانین خاص خودش را دارد از جمله امکانات هتل ترنج کیش می‌توان به این اشاره کرد که از نظر مکانی در موقعیت بسیار عالی قرار گرفته است.

این هتل شکلی بسیار متفاوت دارد همچنین از خدمات سرویس برای رفت و آمد مهمان استفاده می شود، نظافت به صورت روزانه انجام می شود.

دو رستوران و دو کافی شاپ مجزا دارد ؛که از راهروی چوبی و کافه گلف ساخته شده است،کافه ای که گلف است دو طبقه دارد و طبقه ای که در زیرین کافه گلف قرار گرفته است زیبای و آرام بخشی اش در خاطرات ماندگار است. شما میتوانید با دیدن طلوع و غروب خورشید در این کافه خاطره‌ای به دفتر خاطرات سفرتان به کیش اضافه کنید.

واحد پذیرایی هتل، رستوران ترنج خورشید نام دارد این رستوران نیز در راهرو چوبی قرار گرفته است که از دکوراسیون بسیار مدرن ساخته شده است؛ روی آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است و شما را به وجد می آورد همچنین صبحانه و ناهار در این رستوران سرو می شود. متنوع ترین منو غذایی را دارد انواع میوه ها و نوشیدنی های طبیعی و تخم مرغ در ان وجود دارد شما می توانید با توجه به ذائقه تان از غذاهای فرنگی و ایرانی که در این هتل طبخ می شود استفاده کنید.

هتل داریوش

یکی از بهترین و با کیفیت ترین هتل هایی که در کیش قرار دارد هتل داریوش است این هتل جز بهترین هتل های کیش است که سالانه میزبان توریستان خارجی و ایرانی بسیار زیادی است. این هتل جز بزرگ ترین هتل های کیش محسوب می شود.

جالب است بدانید که معماری و ساخت این هتل همانند تخت جمشید است که زیبایی ان را به رخ همگان می کشد و از تخت جمشید بزرگ الهام گرفته است.

12هکتار مساحت دارد و در سال 1394 باز سازی شد.

از کاخ اپادانا و تخت جمشید پهناور ایهام گرفته شده است. دلیل نام گذاری هتل داریوش ایهام گرفتن از داریوش بزرگ است. این هتل به فرودگاه بسیار نزدیک است و دسترسی راحت به دریا و مراکز تفریحی و … است.

دارای 190اتاق و سوییت است. از ترانسفر رفت و برگشت برخوردار است و همین عوامل باعث بالا بردن کیفیت این هتل شده است. این هتل 5 ستاره است و خدمات رفاهی ان حرف اول را می زند. رستوران این هتل پاسارگاد نام دارد که تمام غذا های فرنگی و ایرانی در ان سرو می شود.

هتل داریوش کیش از بهترین هتل های ساخته شده در جزیره کیش است که جز هتل های بین المللی کیش است این هتل به دلیل رفتار خوب و منحصر به فرد پرسنلش به توریستان بسیار محبوب شده است و توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

هتل مارینا پارک

مارینا پارک هتل 5 ستاره است دسترسی راحتی به پارک و جزیره دلفین ها و باغ پرندگان دارد. در سال 1389 با مساحت 10 هکتار احداث شده است. هتل مارینا کیش در اسفند ۱۳۸۹ هنگامی که تاسیس شد با استقبال بسیار بالایی روبرو شد.

قوانین و مقررات های ان همانند سایر هتل های جهان به این صورت است که ساعت تحویل اتاق ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ساعت ۱۲ است.

پذیرش خانم ها و آقایان با ارائه کارت ملی و شناسنامه ممکن است. پذیرش صیغه نامه به صورت دفترچه و با مهر برجسته ممکن است و امکان کنسلی و تغییر تاریخ به دلیل چارتری بودن وجود ندارد.

این هتل دارای استقبال فرودگاهی برای مهمانان است که به جزیره کیش قدم می گذارند. شما می توانید ترانسفر را در زمان رزرو هتل انتخاب کنید در صورتی که سن کودک همراه شما کمتر از ۵ سال باشد مهمان هتل است و کاملا خدماتش رایگان است.

هتل امیرکبیر

یکی از هتل های محبوب در جزیره کیش هتل امیرکبیر کیش است. این هتل جز هتل های تازه تاسیس محسوب می‌شود در فضای باز سوئیت و اتاق های با امکانات رفاهی میباشد. در مجاورت مرکز خرید قرار دارد.

همچنین پرسنل آموزش دیده آن افتخار میزبانی از شما را دارد.

این هتل ۵ ستاره است و دارای سوئیت های لوکس دو تخته و اتاق دو تخته است، هتل به مکان های مهم شهر بسیار نزدیک است.

فاصله هتل امیرکبیر کیش تا بازار پارس خلیج ۴ دقیقه فاصله دارد و تا بازار صفین نیز ۱۰ دقیقه فاصله دارد و همچنین تا مجتمع گلف کیش حدود ۳ دقیقه پیاده روی لازم است در واقع این هتل در مرکز شهر کیش قرار دارد و دارای رستوران پارکینگ اینترنت در لابی به صورت نامحدود است.

اگر به دنبال هتل لوکس و با کیفیت هستید به شما هتل امیر کبیر کیش را پیشنهاد می کنیم، زیرا این هتل خدمات رفاهی بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد و پر سنل این هتل بهترین رفتار را با میهمانان دارند.

وضعیت دید هتل امیرکبیر بدین صورت است که به خیابان دریا و محوطه هتل کاملاً دید دارد و دارای ۱۵۴ اتاق است که تعداد طبقات هتل امیرکبیر به پنج طبقه می رسد و تعداد تخت هایی که در آن وجود دارد ۳۰۰ تخت است.

ظرفیت لابی حدود ۸۰ تا ۹۰ نفر است و وضعیت ترافیک خارج از محدوده طرح ترافیک است. هزینه نرخ مهمانان خارجی غیر عرب با نرخنامه کاملاً یکسان است و کودکان زیر دوسال از اقامت رایگان برخوردار هستند.

آدرس هتل امیرکبیر کیش

کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری

گردشگری
تور کیشجزیره کیش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی