این 3 محصول جذاب ایران خودرو گران شدند / هایما به مرز یک میلیاردو نیم رسید

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در روزی که نرخ دلار تثبیت شده بود، اما برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو با رشد قیمت راهی بازار شدند.

براساس رصد بازار امروز برخی پرطرفدار‌های ایران خودرو در بازار با رشد ۵ تا ۶ میلیون تومان قیمت گذاری شدند و «تارا دنده‌ای» بیشترین رشد قیمت را از آن خود کرد.

افزایش قیمت ۳ محصول ایران خودرو

رشد قیمت برخی از پرطرفدار‌های ایران خودرو در حالی رقم خورد که امروز دلار تغییر قیمت نداشت، اما «تارا دنده ای»، «پژو ۲۰۷ دنده ای» و «هایما S۷ پلاس» در بازار رشد قیمت داشتند. با توجه به روندی قیمتی در بازار امروز می‌توان گفت بازار خودرو با نوسان قیمت به تعطیلات آخر هفته رفت.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S۷ پلاس»، «سمند LX با موتور EF۷»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

هایما S۷ پلاس و پژو ۲۰۷ دنده‌ای گرانتر شد

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتور EF۷» در بازار امروز ۴۶۲ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. اما قیمت «هایما S۷ پلاس» به روند روز گذشته ادامه داد و امروز هم با رشد ۵ میلیون تومانی در بازار قیمت‌گذاری شد و یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی شد.

اما «تارا دنده ای» هم در بازار ۶۳۳ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۶ میلیونی را در بازار ثبت کرد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز تغییر قیمت نداشتند و «دنامعمولی» در بازار ۶۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار ۷۶۵ میلیون تومان قیمت خورد.

اما در میان پرطرفدار‌های ایران خودرو امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۴۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی ۵ میلیونی را تجربه کرد.

3 محصول جذاب ایران خودرو گران شدند

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدخودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی