حامد سلطانی مجددا ازدواج کرد / این عکس خبر از ازدواج حامد سلطانی داد + فیلم

به گزارش ساناپرس؛ حامد سلطانی مجددا ازدواج کرد / این عکس خبر از ازدواج حامد سلطانی داد + فیلم

عکسی از حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها منتشر شده است که شایعاتی را در پی داشت. حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد مقدس، مجری تلویزیون در برنامه های اعجوبه و مسابقه میدان و مراسم های مختلف مناسبتی و طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد. حامد سلطانی از طراحان گرافیک شهرداری مشهد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا و مدیرعامل گروه هنری تـلویزیون و صداوسیمای مشهد می باشد.مراسم ترحیم همسر و فرزند حامد سلطانی مجری شبکه سه سیما در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

عکس مربوط به شایعه ازدواج مجدد حامد سلطانی

عکسی از حامد سلطانی، زیر دست آرایشگر منتشر شد، عکسی که در آن شخصی مشغول آرایش موهای حامد سلطانی بود. همین عکس که با عنوان جالب ” اولین عکس از ازدواج مجدد حامد سلطانی ” و ” آماده شدن حامد سلطانی برای شب دامادی ” دست بدست میگشت هیچ ارتباطی به ازدوج و شب دامادی نداشت و در واقع مربوط به پشت صحنه برنامه اعجوبه ها و اتاق گریم این برنامه بود و بس.

حامد سلطانی

 

ازدواج مجدد حامد سلطانی و عکسی که شایعه ساز شد

زندگی خصوصی و ازدواج چهره های مشهور عرصه هنر برای بسیاری از افراد جالب است، به همین خاطر در فضای مجازی هر از چندگاهی خبر ازدواج بازیگران و سلبریتی ها به گوش می رسد که برخی از این اخبار موثق و برخی دیگر شایعه ای بیش نیستند.

حامد سلطانی مجری برنامه های تلویزیونی که متأسفانه خرداد ماه امسال(1401) در سانحه رانندگی همسر خود فائزه صفری و پسر کوچکش محمد مهدی را از دست داد، در حال حاضر با تنها دخترش فاطمه سلما زندگی می کند و ازدواج مجدد نکرده و خبر منتشر شده ازدواج آقای مجری در فضای مجازی کذب است و حقیقت ندارد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدحامد سلطانی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی