ببینید| ریحانه پارسا و تصویر شوهرش که اختلاف سنی زیادی داره / ویدیو و عکس

به گزارش ساناپرس، مهاجرت ریحانه پارسا و انتشار عکس‌های نیمه‌برهنه از او، اکران فیلم گشت ۳ را با حاشیه‌های جدی مواجه کرده بود و در سالهای اخیر با استوری های حاشیه ای جنجال به پا کرده است.

ریحانه پارسا و تصویر شوهرش که اختلاف سنی زیادی داره

ریحانه پارسا در ادامه مسیر تکاملش تو ترکیه به تازگی با یه پسر ایرونی هم گویا نامزد کرده و هر از گاهی سلفی یا عکس های دونفره ای از خودشون منتشر می کنن. تازه ترین عکس دو نفره اون ها البته کمی بحث برانگیز شد و خیلی ها به ریحانه خرده گرفتن که چرا با شخصی نامزد کرده که اینقدر از خودش بزرگتره! طبق ادعای برخی سایت ها و رسانه های اجتماعی نامزد ریحانه 16 سال از خودش بزرگتره که البته این اختلاف سنی تو عکس شون هم تا حدودی قابل مشاهده است.

ریحانه پارسا به تازگی عکسی از دوران نوزادی خود را به اشتراک گذاشته است؛ دورانی که آدم‌ها در معصومیت به سر می‌برند!

ریحانه پارسا در دوران معصومیت دیده شده است.

زمانی که ریحانه پارسا بازیگر مهدی کوشکی شد

خانه‌ی هنر کاج نمایشنامه اولئانا را از بهمن ماه در یکی از سالن‌های خصوصی تهران به روی صحنه می‌برد.

برنا: اولئانا اثریست از نمونه آثار نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس آمریکایی، دیوید ممت؛ که به گفته‌ی منتقدان این نمایشنامه یکی از جنجالی‌ترین در نوع خود است.

دیوید ممت درباره‌ی اولئانا میگوید: موضوعیت نمایشنامه به تعاملات اجتماعی، بین دو شخصیت استاد و دانشجو که در قالب مباحثه و جدل‌های سیاسی اجتماعی ارائه شده است، برمیگردد.

نقش آفرینان این نمایش مهدی کوشکی و ریحانه پارسا هستند، که برای اولین بار در مقابل هم به صحنه می‌روند.

ریحانه پارسا، بازیگر جوان بار دیگر نقش دختر نمایشنامه‌ی اولئانا را به عهده گرفت.

مهدی کوشکی کارگردان اولئانا علاوه بر بازی در نقش مرد نمایشنامه، گروه را با نگاهی متفاوت به این اثر، برای بازبینی مرکز هنرهای نمایشی جهت اجرای عموم آماده ساخته است.

اخباربازیگران و هنرمندانچند رسانه ای
پربازدیدریحانه پارسا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی