خداحافظی علی نصیریان با سینما؟ / شیطنتی که با نامه انصراف او از جشنواره شد!

به گزارش ساناپرس؛ خداحافظی علی نصیریان با سینما؟ / شیطنتی که با نامه انصراف او از جشنواره شد!

ششمین روز چهل یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با تلخ و شیرینی‌ها و حواشی قابل توجه به پایان رسید.

دوشنبه ۱۷ بهمن‌ جشنواره‌چهل و یکم فیلم فجر وارد نیمه دوم روزهای برگزاری خود شد و تاکنون بخشی از فیلم‌های پرسروصداتر جشنواره در بخش ملی رونمایی شده‌اند اما اطلاعات درباره بخش بین‌الملل خیلی کم مخابره شده است.

«هفت بهار نارنج» یکی از فیلم‌های اکران شده در روز ششم بود که قبلا اعلام شده بود پروانه ویدیوی داشته و بعد پروانه ساخت آن به فیلم سینمایی تغییر پیدا کرده است، فرشاد گل‌سفیدی فیلمبردار سینما برای نخستین بار در مقام کارگردان این فیلم را تولید و نقش اصلی این عاشقانه را علی نصیریان بازی کرده است.

گل‌سفیدی با اشاره به اینکه سختی‌های ساخت این فیلم آنقدر زیاد بوده که ترجیح می‌دهد تا وقتی یک فیلمنامه و کار خاص پیدا نکند دیگر سراغ کارگردانی نرود، در نشست مطبوعاتی فیلمش درباره علی نصیریان دونکته را اعلام کرد: نخست اینکه فیلم «هفت بهار نارنج»   آخرین فیلم علی نصیریان در سینما است؛ فیلمی که او به‌خاطر نزدیک بودن به زندگی شخصی خودش، با علاقمندی آن را پذیرفت. دوم آنکه نامه‌ای که روز هشتم بهمن، علی نصیریان به مجتبی امینی دبیر جشنواره نوشت، طبق گفته گل‌سفیدی با یک شیطنت به دست کسی دیگر رسیده و با انتشار آن، مفهوم نامه به انصراف تعبیر شده است.

نمایی از فیلم هفت بهار نارنج

دومین فیلمی که در روز ۱۷ بهمن‌ماه برای اهالی رسانه به نمایش درآمد، فیلم «روایت ناتمام سیما» به کارگردانی علیرضا صمدی و دومین فیلم این جشنواره با موضوع جنبش «می تو» بود. البته کارگردان فیلم تاکید کرد فیلمنامه را سال ۹۹ و پیش از به راه افتادن موج روایت‌گری‌های آزار جنسی در فضای مجازی نوشته بود ولی به هر حال اثرش تحت تاثیر حاشیه‌های فضای مجازی در زندگی انسان است.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدعلی نصیریان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی