نتیجه پرونده عادل کلاه کج با حسن عباسی مشخص شد

به گزارش ساناپرس، عادل کلاه کج بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در اقدامی عجیب با انتشار یادداشت پر سر و صدایی درباره پرونده مالی اخیرش دوباره خبرساز شده است. ماه های پیش بود که اخبار عجیبی درباره عادل کلاه کج ستاره بوشهری و اسبق تیم پرسپولیس در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

چرا که برخی رسانه های داخلی اعلام کردند این بازیکن جنوبی به دلیل کلاه برداری مالی تحت پیگرد قضائی گرفته است.

البته این بازیکن پیشین فولاد خوزستان در تمامی این مدت همواره با تکذیب کردن این اخبار، آن را شایعه و توطئه ای بیش نداسته است.
در همین رابطه عادل کلاه کج در تازه ترین فعالیت اش با انتشار یک یادداشت طولانی در صفحه شخصی اش بار دیگر به ماجرای اخیر مالی که داشته اشاره کرده و آن را اتفاقی چندش آور خوانده است.

جنجال دوباره عادل کلاه کج‌ بر سر پرونده مالی اخیرشبا این وجود او در این استوری توضیح داده که تمامی این اتفاقات اخیر دروغ بوده و‌ برای او پاپوش دوخته اند. همچنین او در این پیام از تمام کسانی که در این روزهای سخت او‌ را همراهی کرده اند تشکر کرده است.

ماه های گذشته بود که انتشار ویدیویی از حسن عباسی این چهره سیاسی باعث اعتراض های شدیدی از سوی اغلب ورزشکاران و جامعه فوتبال کشور شده بود.

چرا که او در یک سخنرانی جنجالی اظهار کرده بود فوتبالیست ها اگر دین داشتند فوتبالیست نمی شدند و آنها لمپن و بی خاصیت هستند.

در همین خصوص او در چند روز گذشته با انتشار توئیتی جدید بار دیگر به بازیکنان فوتبال حمله کرده و آنان را مسبب اصلی اتفاقات اخیر کشور دانسته بود.

همین امر سبب شده است که عادل کلاه کچ بازیکن سابق فولاد خوزستان یادداشت تندی را علیه این فعال سیاسی در صفحه اینستاگرام اش منتشر کند.

او در این پیام جنجالی با لحنی کوچه بازاری از حسن عباسی انتقاد کرده و گفته است که برداشت او از بازیکنان فوتبال اشتباه است، چرا که هیچ کدام از چهره ها خودشان را سلبریتی نمی دانند و از جنس مردم هستند.

اخبارورزش
پربازدیدکلاه کج
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی