جزئیات جدید فروش فوق العاده محصولات شرکت زامیاد 17 بهمن / شرایط ، جدول و لینک ثبت نام

به گزارش ساناپرس؛ جزئیات جدید فروش فوق العاده محصولات شرکت زامیاد 17 بهمن / شرایط ، جدول و لینک ثبت نام

گروه خودروسازی سایپا جدیدترین شرایط فروش محصولات شرکت زامیاد ویژه بهمن ماه 1401 را اعلام کرد. در این طرح فروش محصولات نیسان تک سوزآپشنال با لاستیک رادیال، نیسان تک سوزآپشنال با فرمان هیدرولیک، پادرا پلاس بنزینی با لاستیک رادیال و کارون با لاستیک رادیال با موعد تحویل 90 روزه عرضه می‌شود.

این طرح از ساعت 11 روز سه شنبه مورخ 18/11/1401 از طریق سایت فروش اینترنتی آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

جدول شرایط فروش فوق العاده محصولات شرکت زامیاد

نوع خودرو قیمت خودرو (ریال) رنگ قابل عرضه موعد تحویل
نیسان تک سوزآپشنال با لاستیک رادیال 357 میلیون تومان آبی 90 روزه
نیسان تک سوزآپشنال با فرمان هیدرولیک 359 میلیون تومان آبی 90 روزه
پادرا پلاس بنزینی با لاستیک رادیال 418 میلیون تومان سفید 90 روزه
کارون با لاستیک رادیال 499 میلیون تومان سفید 90 روزه

– در صورت هرگونه افزایش در هزینه های دولتی و قانونی ( شماره گذاری، بیمه، مالیات، عوارض و 000) تا قبل از فاکتورخودروها، بعهده مشتریان محترم میباشد.

-در صورت عدم موجودی با لاستیک رادیال، خودرو با لاستیک بایاس تحویل می گردد

شرایط بخشنامه فروش فوق العاده محصولات شرکت زامیاد:

1- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و یا هرگونه افزایش هزینه های ( شماره گذاری، بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده، مالیات نقل و انتقال، عوارض شماره گذاری و … تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه های مربوطه از مشتری اخذ می‌گردد.

2- در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

3- محدودیت های لازم از جمله دارا بودن گواهینامه رانندگی و سایر محدودیت‌ها که در قسمت ” انتخاب خرید هر خودرو” مشخص گردیده است در زمان ثبت نام اعمال خواهد شد و در صورتی که متقاضی خرید ، حائز شرایط ثبت نام در خصوص محدودیت ها نباشد و نسبت به واریز وجه اقدام نماید ، ثبت نام ، نهایی نمی گردد و وجه واریز شده عودت می‌گردد .

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدمحصولات زامیاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی