قیمت اجاره در تهران 17 بهمن/ قیمت اجاره آپارتمان 70 متری چند؟

به گزارش ساناپرس، بسیاری از متقاضیان پس از بررسی قیمت‌های خرید آپارتمان از خرید منصرف می‌شوند و به دنبال فایل‌های اجاره می‌روند. یکی از محدوده‌های شهر تهران که متقاضیان بسیاری برای اجاره‌بها دارد، دریاچه چیتگر است.

در ادامه قیمت 6مورد از فایل‌های اجاره آپارتمان 70 متری در محدوده دریاچه چیتگر را براساس آگهی‌های فروش بررسی می‌کند؛

*برای واحد 70 متری تکخوابه واقع در طبقه همکف 580 میلیون تومان ودیعه و 200 هزارتومان اجاره ماهانه مشخص شده است. این آپارتمان که در سال 1395 ساخته شده دارای انباری است.

*دیگر آپارتمان 70 متری تکخوابه در محدوده چیتگر با 420 میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهانه 100 هزارتومان اجاره داده می‌شود. این واحد با سن بنا 3 سال آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

*متقاضی اجاره آپارتمان 70 متری برای واحدی دوخوابه با سن بنا 12 سال باید 250 میلیون تومان ودیعه و 5 میلیون و 500 هزارتومان اجاره بپردازد. این واحد در سال 89 ساخته شده و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

*براساس آگهی فروش، مستاجران می‌توانند با پرداخت 250 میلیون تومان ودیعه و 5 میلیون تومان ماهانه واحدی 70 متری در محدوده دریاچه چیتگر اجاره کنند. از امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، انباری و دواتاق اشاره کرد.

*واحدی با سن بنا 12 سال در محدوده چیتگر با 200 میلیون تومان ودیعه آگهی شده که مستاجر برای این واحد باید ماهانه 6 میلیون تومان بپردازد. این آپارتمان واقع در طبقه اول امکاناتی همچون یک اتاق، آسانسور و انباری دارد.

*مستاجران همچنین می‌توانند با پرداخت 100 میلیون تومان ودیعه و 10 میلیون تومان اجاره ماهانه واحدی 70 متری تکخوابه در محدوده چیتگر اجاره کنند. این واحد با سن بنا 9 سال در طبقه هفتم واقع شده و از امکانات آن می‌توان آسانسور را نام برد.

انتهای پیام

اخباراقتصاد
اجارهپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی