بازیکن مورد علاقه فرهاد در راه استقلال / رونمایی از یک گزینه غیرمنتظره!

به گزارش ساناپرس؛ بازیکن مورد علاقه فرهاد در راه استقلال / رونمایی از یک گزینه غیرمنتظره!

دو برد پیاپی برای خارج شدن از فشارها و همچنین نزدیک شدن به صدر جدول برای مدافع عنوان قهرمانی کافی بود. شاگردان ریکاردو ساپینتو پس از برد خوب و پرگل برابر ملوان در ورزشگاه آزادی، در کرمان به مصاف تیم مس رفتند.

در غیاب حسین حسینی، علیرضا رضایی جوان بار دیگر درون دروازه آبی ها قرار گرفته بود. او در این مسابقه نیز عملکرد خوبی نداشت و یک اشتباه بسیار بد دیگر را مرتکب شد. گل اول مس توسط معین عباسیان، روی اشتباه مهلک رضایی به دست آمد. این گلر در نبود کاپیتان اول استقلال، از این فرصت طلایی استفاده نکرد و بعید است که دیگر چنین شرایطی برای او به وجود بیاید.

بازگشت ستاره بوشهری به روزهای اوج
مهدی قایدی ستاره این دیدار لقب گرفت و دو گل از ۳ گل آبی‌ها را به ثمر رساند. قایدی در دو بازی اخیر استقلال عالی کار کرده و بسیار موثر موثر ظاهر شده است. بازگشت ستاره بوشهری به روزهای اوج، می تواند استقلالی ها را به رقابت شانه به شانه با مدعیان قهرمانی لیگ امیدوار کند. دیگر گل استقلال در این بازی را جعفر سلمانی را به ثمر رساند. حرکت انفرادی و تکنیکی آرش رضاوند در راه به ثمر رسیدن این گل، جذاب و قابل توجه بود. وینگرهای استقلال در نیم فصل دوم عملکرد متفاوتی داشتند و به نوعی تبدیل به عصای دست ساپینتو شدند.

درخشش قایدی و محبی خیال کادر فنی را از بابت پست وینگر تا حد زیادی راحت کرده اما یک نکته در این میان می تواند کمی نگران کننده باشد. هردو بازیکن به صورت قرضی آبی پوش شده و امکان بازگشت به تیم هایشان در تابستان وجود دارد؛ بنابراین مسئولان باشگاه استقلال به فکر خرید یک وینگر سریع و تکنیکی هستند.

رونمایی از یک گزینه غیرمنتظره
شنیده‌ها از اطراف باشگاه استقلال از آن حکایت دارد که چند گزینه داخلی و خارجی برای این منظور درنظر گرفته شده است. یکی از این گزینه ها، مهاجم فصل پیش آبی های تهرانی است. امیرحسین حسین زاده که در فصل پیش، جزو بازیکنان موثر استقلال در راه قهرمانی بود، در لیست خرید تابستانی ساپینتو قرار دارد.

حسین زاده بازیکن مورد علاقه مجیدی محسوب می‌شد و سال گذشته بازی های خوبی برای استقلال انجام داد. او در هفته های سرنوشت ساز پایانی، گل های مهمی برای تیم خود به ثمر رساند و به قهرمانی تاریخی استقلال کمک شایانی کرد. گل های زیبای او به فولاد و مس رفسنجان، در ذهن دوست داران باشگاه استقلال ماندگار شده است. باید صبر کرد و دید که واکنش بازیکن به پیشنهاد احتمالی چه خواهد بود. البته که در این راه، ساپینتو نیز باید چراغ سبز خود را برای این انتقال نشان دهد.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی