ماجرای همسر مژگان زن رضا پروانه در سریال پوست شیر + عکس

به گزارش ساناپرس، ژیلا شاهی، بازیگر نقش مژگان سریال پوست شیر در نقطه اوج داستان فیلم، به یکی از محبوب ترین بازیگران پوست شیر تبدیل شده است.


ژیلا شاهی که این روزها با حضور در سریال پربیننده پوست شیر و با ایفای نقش زن رضا پروانه، به نوعی میتوان گفت به اوج شهرت خود در سالهای اخیر رسیده، به دلیل شهرت فعلی اش درگیر برخی شایعات گشت که در ادامه اینجا به آن خواهیم پرداخت.

انتشار تصاویری با موضوع، عکس همسر ژیلا شاهی در برخی کانال و گروهها در فضای مجازی، برخی از مخاطبین را به این اشتباه انداخت که این بازیگر زن ایرانی، ازدواج کرده و متاهل است؛ در صورتی که اینطور نیست و چنانچه در مطلب بیوگرافی ژیلا شاهی، بازیگر نقش مژگان سریال پوست شیر کامل خواندید، مجرد است و خبر موثقی درباره ازدواجش، که توسط خود این هنرمند تایید شده باشد، موجود نیست.

فیلم موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر یکی دیگر از فیلم های فوق العاده دیگری ژیلا شاهی است که در آن فیلم، ژیلا شاهی نقش همسر هادی حجازی فر را ایفا کرد که اتفاقا صحنه هایی از این فیلم، دلیلی بود برای شایعه پراکنی در مورد نسبت نسبت ژیلا شاهی با هادی حجازی فر، که شایعه ای بیش نبود و این دو بازیگر هیچ نسبتی با هم ندارند.

ژیلا شاهی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد22 اسفند 1364 در اردبیل است که برای اولین بار در 14 سالگی به بازیگری علاقه مند شده و تصمیم به بازیگر شدن گرفت.

مژگان سریال پوست شیر فارغ‌التحصیل رشته تاریخ است اما ادامه راه را در دنیای بازیگری طی کرد. در سال 1388 تصمیم از اردبیل به تهران آمد و در کلاسهای بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و در اوایل دهه نود نمایشی را در شهر زادگاه خود کارگردانی کرده و به روی صحنه برد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدژیلا شاهی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی