بلیت بازی استقلال را ارزان تر می شود؟

به گزارش ساناپرس، گلایه ها از بلیت میلیونی بازی استقلال با ملوان باعث ارزانی بلیت دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال شد.
گلایه از گرانی بلیت بازی تیم های استقلال و ملوان بندر انزلی مسئولان استقلال را برآن داشت بلیط بازی با نفت مسجد سلیمان را ارزان کند.

دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور سه شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.بر این اساس سامانه بلیت فروشی این دیدار فعال شده است و هواداران می توانند با مراجعه به سایت مربوطه بلیت خود را خریداری کنند.

بر این اساس قیمت بلیت‌های جایگاه ویژه ۵۰۰هزار تومان، روبروی جایگاه ۱۵۰هزارتومان و پشت دروازه‌ها ۵۰هزارتومان خواهد بود.

گفتنی است در بازی اول استقلال پس از صدور مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، قیمت بلیت‌ها دوبرابر شده بود و جایگاه ویژه بلیت یک میلیون تومانی داشت اما پس از گلایه هواداران، قیمت‌ها برای بازی پرسپولیس شکسته شد و حالا استقلال نیز همان قیمت‌ها را در نظر گرفته است که در بازی اول استقلال پس از صدور مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، قیمت بلیت‌ها دوبرابر شده بود و جایگاه ویژه بلیت یک میلیون تومانی داشت اما پس از گلایه هواداران، قیمت‌ها برای بازی پرسپولیس شکسته شد و حالا استقلال نیز همان قیمت‌ها را در نظر گرفته است.

اخبار
بلیتپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی