دیدار با رهبر انقلاب/ دعای رقیه در شب ولادت امیرالمؤمنین علی(ع) برآورده شد

به گزارش ساناپرس، لیست را برداشتم و داشتم فکر می‌کردم که از بین اسامی دانش‌آموزان چگونه انتخاب کنم که در اولین نگاه، نام رقیه یکی از دانش‌آموزان 9 ساله مدرسه توجهم را جلب کرد؛ نگاهم را گرفتم اما انگار اسم این دانش‌آموز از جلوی چشمانم کنار نمی‌رفت. دیگر با خودم گفتم بگذار یک زنگ بزنم ببینم چه می‌شود.

اعظم مرادی مدیر مدرسه ساجده منطقه 14 تهران درباره انتخاب یکی از دانش‌آموزان مدرسه‌اش برای دیدار با رهبر معظم انقلاب، می‌گوید: از اداره با مدرسه تماس گرفتند که اسم و کد ملی یک دانش‌آموز 9 ساله را برای دیدار با رهبر معظم انقلاب بدهید. اینکه بخواهم اسم و یک نفر را بدهم خیلی سخت بود. فرصت هم کم بود.

وی ادامه می‌دهد: لیست را برداشتم و داشتم فکر می‌کردم که از بین اسامی دانش‌آموزان چگونه انتخاب کنم که در اولین نگاه، نام رقیه یکی از دانش‌آموزان مدرسه توجهم را جلب کرد؛ نگاهم را گرفتم اما انگار اسم این دانش‌آموز از جلوی چشمانم کنار نمی‌رفت. دیگر با خودم گفتم بگذار یک زنگ بزنم ببینم چه می‌شود.

خانم مرادی می‌‌گوید: با خانه‌شان تماس گرفتم و با مادرش صحبت کردم تا اجازه حضورش را بگیرم. مادر رقیه با تعجب گفت «واقعا!»؛ گفتم «بله، چه طور مگه؟»، در حالی که بغض کرده بود و صدایش می‌لرزید، جواب داد «آخه امروز صبح که رقیه از خواب بلند شد گفت مامان خواب دیدم پیش رهبر رفتم».

خانم مدیر اضافه می‌کند: به وضوح صدای گریه مادر را می‌شنیدم. ادامه داد «رقیه مدتی است همش تو خونه می‌گوید چرا ما نمی‌توانیم برویم رهبر را از نزدیک ببینم. من خیلی دوست دارم ایشان را ببینم و حتی در راهپیمایی اربعین که به کربلا رفته بودیم آنجا از امام حسین(ع) این در خواست را کرده بود».

و این چنین شد که در شب ولادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علی(علیه‌السلام)، مراسم معنوی و پرطراوت «جشن فرشته‌ها» با حضور صدها تن از دختران دانش‌آموزی که به سن تکلیف رسیده‌اند، با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد و رقیه هم یکی از این دختران دانش‌آموز بود که دعایش برآورده شد.

منبع: فارس

اخبارجامعه
پربازدیدرقیه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی