تصمیم مهم دولت/ زمان عرضه پرسود خوردهای خارجی در بورس کالا

به گزارش ساناپرس؛ به اعتقاد دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، واردات خودروهای کارکرده، همان تصمیمی است که نمایندگان مردم در مجلس در جهت حمایت از مردم و معیشت خانواده‌ها اتخاذ کرده‌اند؛ واردات این خودروها قطعا تاثیر مثبتی در کاهش قیمت‌ خودروها در بازار خواهد شد.

دادفر ضمن تاکید بر اینکه خودروهای وارداتی در بورس کالا عرضه می‌شوند و واردکننده تنها از سود ۱۰ الی ۱۵ درصدی تکلیفی برخوردار است، گفت: مصرف‌کننده، خودرو را به بهای دلخواه دولت خریداری خواهد کرد و مابه‌التفاوت قیمت خودرو تا مبلغ کشف شده در بورس نیز به حساب دولت خواهد رفت.

بنابراین از آنجا که دولت حاضر به کاهش درآمد خود نخواهد بود، عملا مصرف‌کننده و واردکننده بازنده‌های اصلی این معاملات خواهند بود و سود سرشار وارد چرخه دولت خواهد شد.

در این رابطه (تصویب واردات خودروهای کارکرده)، مهدی دادفر- دبیر انجمن واردکنندگان خودرو، اظهار کرد: یقیناً واردات خودرو دست دوم بسیار به نفع مردم خواهد بود و منجر به کاهش شدید قیمت‌ها در بازار خودرو خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت این خودروها ارزان‌تر از قیمت‌ صفر آن‌هاست و خدمات پس از فروش را هم تضمین می‌کند، از نظر کمیسیون صنایع می‌تواند در کنار تداوم واردات خودروهای نو، مفید واقع شود.

اخبارخودرو
پربازدیدخودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی