خبر شوک آور تلخ/ یک هنرمند معروف دیگر درگذشت

ه گزارش ساناپرس؛ تهیه‌کننده سری جدید برنامه «هفت» که با اجرای بهروز افخمی از شبکه نمایش پخش می‌شود، از امیر قادری و میلاد دخانچی به‌عنوان منتقدان این فصل از برنامه یاد کرد.

تهیه‌کننده سری جدید برنامه «هفت» که با اجرای بهروز افخمی از شبکه نمایش پخش می‌شود، از امیر قادری و میلاد دخانچی به‌عنوان منتقدان این فصل از برنامه یاد کرد.

محمد تنکابنی تهیه کننده «هفت» با اشاره به این برنامه سینمایی که همزمان با جشنواره فیلم فجر از آنتن شبکه نمایش پخش می‌شود درباره منتقدان برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: امیر قادری و میلاد دخانچی دو منتقدی هستند که در این برنامه حضور خواهند یافت.

امیر قادری در این برنامه جایگزین مسعود فراستی شده است.

وی در توضیحی از این ترکیب عنوان کرد: ما در برنامه‌های سینمایی پیش از این هم، این بحث را داشتیم که ترکیبی داشته باشیم که منتقدی از منظر سنت نقدنویسی سینمایی به نقد فیلم‌ها بپردازد و منتقد دیگری هم از منظر بینارشته ای و مطالعات فرهنگی آثار را تحلیل کند که با مدیریت بهروز افخمی هم به نظرم جذاب خواهد شد.

تنکابنی درباره فضای برنامه و اینکه چه رویکردی خواهند داشت توضیح داد: سعی داریم در بحث سینما و جشنواره برنامه‌ای محترم داشته باشیم و اصراری در اینکه برنامه جنجالی داشته باشیم نداریم.

وی درباره اینکه با توجه به سکوت خبری که در ساخت بسیاری از فیلم‌های امسال و وقایع اخیر رخ داده است با چالشی نسبت به حضور کارگردانان در تلویزیون مواجه هستند یا خیر؟ عنوان کرد: فکر نمی‌کنیم با چالش رو به رو باشیم.

 

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدهنرمند
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی