جنایت فجیع در روز روشن / قتل دختر 9 ساله به دست مادرش / ماجرا چیست؟

به گزارش ساناپرس؛ جنایت فجیع در روز روشن / قتل دختر 9 ساله به دست مادرش / ماجرا چیست؟

همسایه ها باورشان نمی شود فاطمه 9 ساله به دست مادرش به قتل رسیده باشد! می گویند:«لابد می خواسته بچه را تنبیه کند، یا بترساند.برای همین چاقو را زیر گلویش گذاشته.خانواده خیلی آرام و آبروداری بودند.کسی صدای آنها را نشنیده بود.»

قتل کودک ۹ ساله توسط مادرش

اما روایت خانواده برای پلیس و ماموران قضایی متفاوت است.می گویند مدتی بود در خانه شان درگیری مادر و دختران نوجوانش بالا می گرفت.

ماجرای این جنایت از ظهر دیروز آغاز شد.زمانی که در محله کشکوئیه رابر کرمان صدای فریاد از خانه فاطمه بلند شد و دقایقی بعد ماموران پلیس پیکر غرق در خون فاطمه 9 ساله را در خانه شان پیدا کردند

پدر فاطمه در همان لحظه اول که از جنایت باخبر شده بود به ماموران گفت که به همسر خود مظنون است و در بررسی های بعدی مشخص شد زن جوان در جریان درگیری با دختر 9 ساله اش با کشیدن چاقو زیر گلویش او را به قتل رساند.

مادر کرمانی بعد از قتل دختر 9 ساله اش چه گفت؟

یک مقام آگاه انتظامی درباره اولین اعترافات زن جوان کرمانی متهم به قتل دخترش گفت:«مادر جوان از لحظه دستگیری تا به حال سکوت کرده و حرفی نزده است! خواهر متهم اظهار داشته که خواهرش از مدتی قبل به بیماری روحی مبتلا شده بود و این اواخر وضعیت روحی او حاد شده بود که این ادعا را همسر متهم نیز تائید کرده و گفته که مادر بچه ها به خاطر مشکل روحی در خانه با دخترها درگیر می شد اما قرص هایش را مصرف نمی کرد.همچنین خواهر فاطمه که از او 2 سال بزرگتر است تائید کرده که این اواخر بارها با مادرش نزاع و درگیری داشته است.»

اخبارحوادث
پربازدیدقتل
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی