نتیجه شکایت باشگاه مس کرمان از «ساپینتو»

به گزارش ساناپرس، باشگاه مس کرمان اعلام کرد «به دلیل رفتارهای زشت و تحریک آمیز سرمربی استقلال» از ریکاردو ساپینتو به مراجع ذی‌صلاح شکایت می‌کند.

باشگاه مس کرمان اعلام کرد: «متأسفانه رفتارهای زشت و تحریک آمیز سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار روز گذشته برابر مس کرمان موجب تنش و صحنه‌های ناشایست آخر بازی دو تیم شد که از همین رو باشگاه مس کرمان شکایت خود را از وی به مراجع ذی صلاح اعلام می‌کند اما ماجرای این بازی و رفتارهای زشت سرمربی استقلال که البته در برخی بازی‌های گذشته این تیم نیز سوابق زیادی در این موارد وجود دارد، به این شرح است که در زیر مشاهده می‌کنید:

بر اساس رشته تصاویری که می‌بینید، سرمربی استقلال درست بعد از گل سوم این تیم به سمت نیمکت تیم مس کرمان با نشان دادن حرکات دست و الفاظی که مشخصا چهره وی ماهیت کلام را مشخص می‌کند، به شکل عجیبی موجب تحریک نیمکت نشینان تیم مس کرمان می‌شود. ضمن اینکه آقای کالی تروئبا مربی اسپانیایی مس نیز به زبان و صحبت‌های طرح شده از سوی سرمربی استقلال کاملا مسلط بود که الفاظ به کار برده شده از سوی سرمربی استقلال در این صحنه جای تأسف بسیار داشت.

این هم پایان ماجرا نبود و سرمربی استقلال پس از این اتفاق این بار و در زمان خروج از زمین به سمت جایگاه ویژه، خبرنگاران و رو به مقامات رفتارهای توهین آمیز و زننده خود را انجام می‌دهد. در نهایت زمانی که ساپینتو به ورودی رختکن خود می‌رسد به رفتارهای تحریک آمیز خود همچنان ادامه می‌دهد که در این مکان با عوامل نیروی انتظامی نیز درگیر می شود تا مجموعه‌ای کامل از رفتارهای توهین آمیز، زشت و زننده از سوی سرمربی استقلال در این بازی صورت گرفته باشد که از ابتدا تا انتها نقش آفرین صحنه گردان آن لقب گیرد. از همین رو باشگاه مس کرمان مطابق مستندات خود شکایتش را از سرمربی استقلال به مراجع ذی صلاح اعلام می‌کند و امیدوار است در این زمینه برخورد قانونی با ایشان صورت گیرد»./تسنیم

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی