بهترین ادویه برای بوتاکس طبیعی / درمان خانگی جوش با فرمول طبیعی

به گزارش ساناپرس، چین و چروک پوست و جوش از عارضه‌های شایع هستند که می‌توان با فرمول طبیعی آن‌ها را درمان کرد.

بسیاری از افراد از عارضه‌های شایع پوستی چون جوش، چین و چروک و ریزش مو رنج می‌برند و انواع و اقسام روش‌های درمان را امتحان می‌کنند تا از شر این عارضه‌های پوستی خلاص شوند و گاهی این هزینه‌های درمان سرسام آور هستند.

گاهی به کمک روش‌های طبیعی و مواد گیاهی می‌توان از شر عارضه‌های پوستی خلاص شد.

درمان آکنه و پیری زودرس با زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه‌هایی است که در زیبایی و سلامت پوست بسیار تأثیرگذار است و با چند فرمول طبیعی تشکیل شده از زردچوبه می‌توان آکنه و پیری پوست و ریزش مو را از بین برد.

زردچوبه ادویه‌ای است که در بسیاری از کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر خاصیت غذایی، خاصیت درمانی چون خواص ضدالتهابی و ضدمیکروبی نیز دارد همچنین از تکثیر تومورهای سرطانی جلوگیری می‌کند.

زردچوبه یکی از مواد موثر برای درمان مشکلات پوستی است و در درمان بیماری‌هایی چون آکنه، آلوپسیا، درماتید آتوپیک، پیری پوست، خارش و تستوریازیس موثر است.

فرمول طبیعی درمان آکنه با زردچوبه

زردچوبه به دلیل خواص ضدالتهابی و ضدباکتریایی در درمان آکنه موثر است و بسیاری از کرم‌های ضد آکنه از این ادویه زرد رنگ ساخته شده‌اند.

همچنین زردچوبه از ترشح بیش از حد سبوم در افرادی که پوست چرب دارند و از آکنه و جوش رنج می‌برند موثر است.

عناصر تشکیل دهنده

یک قاشق چای خوری زردچوبه (5 میلی گرم)

نصف فنجان ژل آلوئه ورا (100 گرم)

دستورالعمل

برای درمان طبیعی آکنه کافیست تا زردچوبه و آلوئه ورا را با هم ترکیب کنید تا مخلوط کاملا یکدستی بدست بیاید سپس این ترکیب را شب تا صبح داخل یخچال نگهداری کنید و صبح روز بعد پس از شستن و تمیز کردن پوست این ترکیب را روی پوست خود قرار دهید و پس از چند دقیقه آن را بشویید همچنین قبل از رفتن به رخت خواب نیز می‌توانید این فرمول را بر روی صورت خود قرار دهید و صبح آن را بشویید، اگر انجام این کار در صبح برای شما دشوار است، وعده صبح را حذف و درمان در شب را ادامه دهید.

فرمول طبیعی که از پیری پوستتان جلوگیری می‌کند

پیری صورت نتیجه افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است البته برخی افراد در جوانی گرفتار پیری پوست می‌شوند که نتیجه اکسیداسیون پوست در برابر نور خورشید است.

به منظور پیشگیری از پیری زودرس متخصصان مصرف آنتی اکسیدان‌ها را توصیه می‌کنند.

زردچوبه به صورت موضعی و خوراکی به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی می‌تواند در پیشگیری از پیری زودرس تأثیر گذار باشد؛ ما به شما فرمولی ترکیبی از زردچوبه و ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی معرفی می‌کنیم که از پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

مواد تشکیل دهنده

یک قاشق چای خوری زردچوبه

نصف فنجان ویتامین E

زردچوبه را با نصف فنجان ویتامین E ترکیب کنید و آن را در یک ظرف در بسته و تیره رنگ در یخچال نگه داری کنید تا از اکسیداسیون آن جلوگیری شود.

این ترکیب را به صورت دورانی ملایم روی پوست ماساژ دهید و اجازه دهید تا شب تا صبح روی پوستتان باقی بماند و صبح روز بعد آن را بشویید.

اخبارسبک زندگیسلامت
پربازدیدپوست
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی