اسطوره محبوب فوتبال ایران با انتشار یک پست اینستاگرامی با مردم خوی همدردی کرد.

در پی وقوع زلزله به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴ روز شنبه هشتم بهمن، در استان آذربایجان غربی (شهرستان خوی) را لرزاند. این زمین‌لرزه سبب آسیب‌ رسیدن به ۲۰ تا ۸۰ درصد واحدهای مسکونی در ۷۰ روستای شهرستان خوی شده و تاکنون ۱۱۶۷ مصدوم و ۳ فوتی داشته است.

درهمین راستا علی دایی اسطوره محبوب فوتبال ایران با انتشار یک پست اینستاگرامی با مردم خوی همدردی کرد. علی دایی در پست خود نوشت: آذربایجانم تسلیت. غم شما غم تمام مردم ایران است. به یاری هم بشتابیم.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در مصاحبه مفصلی که با خبرورزشی داشته یکبار دیگر از دایی حمایت کرده و گفته است: «بی‌احترامی نسبت به اسطوره‌های فوتبال مخصوصا گل‌محمدی و دایی یک اتفاقی است که همه ما را ناراحت کرده و قابل هضم نیست. پیش‌تر یک شخصی به همه فوتبالیست‌ها بی‌احترامی کرد. وقتی جلوی شخص قبلی را نگیرند، مطمئنا کسی دیگر می‌آید و این‌گونه بی‌احترامی می‌کند. علی دایی برای همه ما بزرگ و عزیز است. بیش‌تر مردمی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند ایران را به نام او می‌شناسند. نباید به همین راحتی هرکسی به خودش اجازه دهد که به این اسطوره‌ها بی‌احترامی کند و این حرکات واقعا بد است.»