بمب نقل و انتقالات در روز جمعه / فتح الله زاده ترمز یحیی را کشید!

به گزارش ساناپرس؛ بمب نقل و انتقالات در روز جمعه / فتح الله زاده ترمز یحیی را کشید!

استقلال در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر، موفق به شکست تیم مس کرمان شد. آبی‌ها با درخشش مهدی قایدی، شاگردان فرزاد حسین خانی را در کرمان شکست داده و فاصله امتیازی خود با صدر جدول را کاهش دادند. در این بازی قایدی دو گل و سلمانی یک گل برای استقلال به ثمر رساندند.

پرسپولیس در این هفته مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد تا جایگاه اول را در صدر جدول به اصفهانی‌ها واگذار کند. دیگر بازی حساس هفته بین گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان برگزار شد. یاران ژوزه مورایس شکستی سنگین را به گل گهر تحمیل کرده و صدرنشین شدند.

    دو برد پیاپی برای ریکاردو ساپینتو حاشیه امنی ایجاد کرده است. استقلال تا پیش از این دو برد، دو باخت متوالی را در لیگ تجربه کرده بود. حالا فاصله مدافع عنوان قهرمانی با صدرجدول، تنها به ۳ امتیاز رسیده و امیدواری‌های زیادی برای هواداران به وجود آمده است.

    کلاف سردرگم پروژه بازگشت کاوه

    اکثر تیم های بالای جدولی در نقل و انتقالات زمستانی موفق به جذب بازیکنان مدنظر خود شدند. ریکاردو ساپینتو نیز از باشگاه درخواست جذب دو بازیکن جدید را کرده بود اما مدیران استقلال تا به امروز بازیکنی را به خدمت نگرفتند. ساپینتو از هفته‌های پیش، درخواست خود مبنی بر جذب یک هافبک طراح را تقدیم باشگاه کرده بود. بحث جذب مهاجم جدید توسط استقلال به جایی نرسید و بنابراین دیگر خبری از بازگشت کاوه رضایی نخواهد بود.

    در تفاهم نامه باشگاه استقلال با رضایی، قید شده که اگر هر کدام از طرفین نتواند به تعهداتش عمل کند، باید خسارت سنگینی را پرداخت کند. یعنی اگر استقلال موفق به بازگرداندن کاوه نشود، باید به این بازیکن غرامت بپردازد. همچنین در صورتی که رضایی نتواند به استقلال ملحق شود، او باید این مبلغ را به حساب تیم سابق خود واریز کند. استقلال قصد دارد یک هافبک خارجی را جذب کند و نام او را به عنوان آخرین بازیکن، وارد لیست بزرگسالان خود کند. با این حساب عملا پرونده انتقال کاوه رضایی به استقلال بسته شده است.

    علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «کاوه رضایی قراردادی با ما منعقد نکرده، ولی در تفاهم نامه ای که مدیریت قبلی نوشته، آمده است که اگر باشگاه استقلال کاوه رضایی را جذب نکند، باید ۲۰ میلیارد به این بازیکن غرامت پرداخت کند. حالا همه در انتظار اعلام رأی کمیته تعیین وضعیت هستند و اگر این رأی به سود کاوه اعلام شود و استقلالی‌ها نیز محکوم شوند، آنگاه یک پرونده سنگین مالی جدید در انتظار آبی‌ها خواهد بود.»

    امیری در ادامه از توافق باشگاه با یک هافبک خارجی خبر داد. ظاهرا ساپینتو هافبک موردنظر باشگاه را تایید کرده و این بازیکن به زودی تست های پزشکی را نیز پشت سر می گذارد.

    رونمایی از گزینه جدید و جذاب باشگاه

    علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال در مورد آخرین روند مذاکرات باشگاه با این بازیکن گفت: «یک بازیکن هست که خود آقای فتح‌الله‌زاده شخصا با ایشان مذاکره کرد و ان‌شاءالله ظرف چند روز آینده مشخص می‌شود. او در پست هافبک نفوذی بازی می‌کند و یک بازیکن طراح است. هافبک موردنظر ما، بازیکن آزاد است. ان‌شاءالله که ظرف چند روز آینده وارد ایران می‌شود و تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد و قرارداد نهایی امضا می‌شود.»

    شنیده ها از آن حکایت دارد که هافبک مدنظر آبی‌ها، مکس کروزه است. هافبک ۳۴ ساله آلمانی که سابقه عضویت در تیم هایی نظیر وردربرمن، فرایبورگ و مونشن گلادباخ را دارد. کروزه ۱۴ بازی ملی نیز در کارنامه دارد و ۴ گل ملی را به ثبت رسانده است. پست اصلی کروزه، هافبک پشت مهاجم یا هافبک شماره ۱۰ است. هرچند حضور چنین بازیکنی در فوتبال ایران بعید به نظر می رسد ولی علی فتح‌الله‌زاده بارها اثبات کرده که استاد انجام کارهای غیرممکن است. انتقال کروزه به استقلال، بی تردید آبی‌ها را به برنده فصل نقل و انتقالات بدل می‌کند.

    اخبارورزش
    پربازدیدپرسپولیس
     

    آخرین اخبار

    برچسب‌های پربازدید

     

    وبگردی