جزئيات طرح فروش فوری خودروهاى بهمن موتور / شرایط و نحوه ثبت نام / جدول

به گزارش ساناپرس؛ جزئيات طرح فروش فوری خودروهاى بهمن موتور / شرایط و نحوه ثبت نام / جدول

جزییات طرح فروش جوانی جمعیت برای فروش فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا در بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد.

فیدلیتی پرایم تیپ یک (5 نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ 2 (7 نفره)، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا تک کابین تیپ 4 و دو کابین تیپ 4، در طرح قرعه‌کشی جوانی جمعیت به فروش می‌رسد.

در راستای اجرای این طرح تمامی مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ 1400/08/24 متولد شده باشد، امکان پیش‌ثبت نام یک دستگاه از خودروهای این طرح را دارد. این طرح فروش در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

ثبت نام در این طرح به صورت نقدی و آنلاین است که متقاضیان می‌توانند تا روز یکشنبه 16 بهمن از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار http://bahman.iranecar.com اقدام نمایند. قرعه کشی روز دوشنبه 24 بهمن برگزار می‌شود. منتخبین قرعه کشی، باید ظرف مدت 3 روز وجه کامل خود را واریز کنند.

گفتنی است استعلام شرایط متقاضیان (مادران مشمول طرح) حداکثر تا 7 روز پس از پایان پیش ثبت‌نام از مراجع ذیربط صورت می‌پذیرد.پ

در این طرح هر کد ملی مجاز به ثبت نام برای یک خودرو و یک دستگاه خودرو است.

متقاضیان این طرح ضروری است به منظور آگاهی کامل از شرایط شرکت در این طرح مفاد این بخشنامه را مطالعه کنند.فیدلیتی پرایم تیپ یک (5 نفره) و فیدلیتی پرایم تیپ 2 (7 نفره)، دیگنیتی پرایم و اینرودز اسفند 1401 تحویل خواهد شد و وانت کارا تک کابین تیپ 4 و وانت کارا دو کابین تیپ 4 و ریسپکت اردیبهشت 1402 تحویل خریداران خواهد شد.

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدخودرو بهمن موتور
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی