سود سهام عدالت متوفیان تعیین تکلیف شد / سود سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش ساناپرس، جزئیات پرداخت سهام عدالت متوفیان به بازماندگان سهام عدالت اعلام شد.سهام عدالت سبدی از سهام است که از شرکت‌های دولتی تشکیل شده و برای کم کردن سهم دولت در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و توزیع ثروت بین اقشار کم برخوردار جامعه ایجاد شد.

جزئیات پرداخت سهام عدالت متوفیان به بازماندگان سهام عدالت اعلام شد و بر این اساس مرکز آمار اطلاعات متوفیان را در اختیار سازمان بورس قرار داده تا سهام عدالت را به خانواده آنها پرداخت کنند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: داده‌های انحصار ورثه را در اختیار سازمان بورس قرار داده‌ایم تا سهام عدالت متوفیان را به خانواده‌های آنها منتقل کنند.

محمد کاظمی‌فرد درباره اطلاعات فردی متوفیان سهام‌دار سامانه سهام عدالت به‌صورت الکترونیکی اظهار کرد: سازمان ثبت احوال کشور این خدمت را ارائه می‌دهد و اطلاعات متوفیان را به‌صورت برخط در اختیار دارد.

وی گفت: ما داده‌های خدمت انحصار ورثه را در اختیار سازمان بورس قرار داده‌ایم تا سهام عدالت متوفیان را به خانواده‌های آن‌ها منتقل کنند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: این داده‌ها به‌صورت وب‌سرویس در اختیار سازمان بورس قرار گرفته و این سازمان می‌تواند در سامانه‌های خود استفاده کند.

کاظمی‌فرد افزود: ما آمادگی این را داریم که طی جلسات کارشناسی و اداری با سازمان بورس، بقیه مشکلات سهام‌داران سهام عدالت را برطرف کنیم.

 

اخباراقتصاد
پربازدیدسهام عدالت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی