تصمیم جدید دولت برای افزایش قیمت خودرو!

به گزارش ساناپرس، افزایش روزانه قیمت خودرو در حالی با شدت ادامه دارد که بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: ما کاری نمی کنیم، منتظر نظریات کارشناسی هستیم!

افزایش روزانه قیمت خودرو در حالی با شدت و به طور روزمره ادامه دارد که بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با حالت عجیبی گفت: ما کاری نمی کنیم، منتظر نظریات کارشناسی هستیم!

در منطق سخنگوی دولت، کارشناسان گروه مستقلی هستند که بی توجه به مدیران دولت سیزدهم، تصمیم گیری کرده و اجرا می کنند و دولت سیزدهم نیز دولتی 100 درصد کارشناسی است که دقیقا بر مدار علم و منطق علمی عمل می کند.

علیرغم تاکیدها و گزارشات مکرر تحریریه درباره شیوه اصلاح بازار خودرو و راهکارهای عینی که در گذشته تاکنون ارائه کرده است، دولت سید ابراهیم رئیسی در 18 ماه گذشته اقدام به اتخاذ بدترین سیاست های ممکن برای بازار خودرو کرده و این بازار مهم و موثر بر رفاه خانوارها را به بدترین بحران از دهه 1370 تاکنون دچار کرده است.

ورودهای مستقیم رئیس جمهور به تخفیف 70 درصدی غیرقانونی به مشترکان پرمصرف گاز که تنها 1.6 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند، لغو افزایش قیمت کارخانه خودرو در سال گذشته که یکی از دلایل اصلی تعمیق بحران در بازار خودرو کشور است و مانند اینها نشان می دهد که سخنان بهادری جهرمی مبنی بر کارشناسی عمل کردن دولت را نباید جدی گرفت و ظاهرا دولت سیزدهم به زمان خریدن برای به تعویق انداختن سروسامان گرفتن بازار خودرو ادامه می دهد.

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدخودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی