ببینید| واکنش کریم باقری به مسدود شدن حسابش برای کمک به زلزله زدگان خوی/عکس

به گزارش ساناپرس، اسطوره فوتبال ایران و مربی حال حاضر پرسپولیس امروز در صفحه اینستاگرام خودش توضیح داده، منجر به مسدود شدن حساب کریم باقری گردیده است.

باقری در این رابطه در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

«سلام به هم میهنان عزیز. طی درخواست‌های زیادی از طرف دوستان و آشنایان جهت ابراز همدردی از طریق کمک‌های نقدی و بشردوستانه طبق سوابق بنده در این زمینه ها، خود تصمیم گرفتم مسئولیت این کار را بر عهده بگیرم تا طبق روال همیشه تلاش کنیم شاید مقداری از فشار و رنج مردم را کاهش دهیم. روز سه شنبه صبح در اینستاگرام شماره حسابی در اختیار گذاشتم، ولی چند ساعت بعد حساب مسدود و غیر فعال شد. خواستم بدین‌وسیله از تمام کسانی که موفق به واریز کمک‌های نقدی شده‌اند و کسانی که با وجود تلاش‌های مکرر موفق نشدند، تشکر و قدردانی کنم. بنده تمام و کمال کمک‌های شما عزیزان را هر چند کم، ولی مطمئنا حلال و پر برکت را به دست مردم مصیبت زده خوی خواهم رساند. امید بود کمک‌های شایانی به دست هم میهنان برسد، ولی خدا گواه است که دستمان بسته است.»

حال باید دید در ساعات و یا روزهای پیش رو توضیحی در خصوص علت مسدود شدن حساب کریم باقری داده می‌شود یا خیر؛ چراکه مشخص نیست حجم بالای واریزی در چندساعت، منجر به مسدود شدن حساب کریم باقری شده است و یا موضوع به خود اقدام وی بازمی‌گردد.

اخبارورزش
پربازدیدکریم باقری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی