تقدیر از کریم باقری در جام حافظان سلامت/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جام حافظان سلامت که با شعار حافظان سلامت، قهرمانان وطن توسط گروه وطن زرین برگزار می‌شود سومین روز خود را پشت سرگذاشت تا رقابت برای قهرمانی حساس‌تر از قبل شود.

در اولین مسابقه سومین روز از جام حافظان سلامت ستارگان هنر به مصاف تیم رسانه ورزش رفتند. تیم رسانه ورزش که دوبازی قبل خود را با برد پشت سر گذاشته بود، در این بازی نیز با حملات فراوان بازی خود را آغاز کرد. اما این تیم ستارگان هنر بود که با هدایت محمدرضا مهدوی توانست نبض بازی را در اختیار بگیرد. در این بازی ستارگان هنر توانستند با سه گل در مقابل تک گل تیم رسانه ورزش و یاران عادل فردوسی‌پور از سد این تیم عبور کنند و صدر جدول را از آن خود کنند.

دو گل مهدی فرزانه و تک گل مجید ترابی برای ستارگان هنر و تک گل سعید خونیقی زاده برای رسانه ورزش باعث شد تا ستارگان هنر با نتیجه سه بر یک سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

در دومین بازی  تیم وطن زرین که بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد توانست در یک بازی حساب‌شده با نتیجه یک بر صفر از سد تیم پرسپولیس بگذرد و در کورس قهرمانی بماند.

لازم به ذکر است قبل از سوت آغاز این بازی دکتر محمد وطن دوست سرمربی تیم وطن زرین از کریم باقری پیشکسوت محبوب پرسپولیس تجلیل کرد و با اهدای پیراهن امضا شده وطن زرین به ایشان از وی تقدیر شد، همچنین کریم باقری با اهدای پیراهن شماره 6 باشگاه پرسپولیس به دکتر وطن دوست از ایشان تشکر کرد.

گفتنی است تیم وطن زرین با یک حرکت زیبا یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان بازیکنان پرسپولیس که در سال گذشته دعوت حق را لبیک گفتند و همچنین کاظم محمدی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال و تیم هنرمندان که چند روز پیش از دنیا رفت را با چاپ‌ عکس‌شان روی پیراهن قبل از بازی خود گرامی داشتند. شاگردان محمد وطن دوست در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتند که با بی دقتی مهاجمان یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. اما در نهایت با گل به خودی بازیکنان پرسپولیس توانست دروازه این تیم را باز کند تا تیم وطن‌زرین خود را به بالا نشینان جدول برساند و همچنان امید زیادی برای قهرمانی داشته باشد.

اما آخرین بازی از سومین روز مسابقات نیز با برتری استقلال همراه بود. در این بازی که بین دو تیم مدیران و استقلال برگزار شد ابتدا این تیم مدیران بود که توانست با گل محمد لطفی از استقلال پیش بیفتد. اما در ادامه امیرحسین صادقی با دو گلی که برای استقلال به ثمر رساند توانست سه امتیاز این بازی را به حساب استقلال واریز کند.

روز چهارم بازی‌ها نیز روز یکشنبه با تقابل وطن‌زرین و مدیران و بازی حساس استقلال و ستارگان هنر و همچنین دیدار پرسپولیس و رسانه ورزش پیگیری خواهد شد.

گفتنی است این دوره از مسابقات به صورت لیگ برگزار می‌شود و تیمی که بیشترین امتیاز را در پایان به دست آورد به عنوان قهرمان انتخاب خواهد شد.

تقدیر از کریم باقری در جام حافظان سلامت/عکس

تقدیر از کریم باقری در جام حافظان سلامت/عکس

تقدیر از کریم باقری در جام حافظان سلامت/عکس

بیشتر بخوانید: بررسی نتایج کشتی ایران در المپیک توکیو: کم طلایی در ورزش ملی!

251 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی