معرفی برند دافی

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی تجربه‎ای هیجان‎انگیز اما پرچالش است؛ این‎ روزها تنوع لوازم آرایشی و بهداشتی به‎ قدری افزایش پیدا کرده که نمی‎توان به‌‎ راحتی محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرد. از طرف دیگر عرضه لوازم آرایشی تقلبی به بازار، چالش جدیدی را برای خریداران ایجاد کرده که نمی‌توان آن‌را نادیده گرفت.

راهکار رفع چالش‌های خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، آشنایی با برندهای معتبر این محصولات است. به ‎همین ‎دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی برند دافی ، یکی از بزرگترین برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران بپردازیم.

تنوع محصولات دافی

برای بسیاری از افراد نام دافی با دستمال مرطوب گره‎خورده، اما دستمال مرطوب تنها یکی از تولیدات این برند است که توانسته به انتخاب همیشگی بسیاری از مصرف‎کنندگان تبدیل شود. در ادامه درباره برند دافی اطلاعات کامل‎تری در اختیار شما عزیزان قرار می‎دهیم و به‌ معرفی سایر محصولات این برند می‎پردازیم.

 

تاریخچه شرکت تولید کننده محصولات دافی

سیلانه سبز شرکت تولید کننده محصولات دافی است که به‎ عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در سطح خاورمیانه شناخته می‎شود. این شرکت در سال 1380 تاسیس شده و مدتی بعد محصولات دافی را به بازار عرضه کرد.

هلدینگ سیلانه سبز ماموریت و هدف نهایی خود را گسترش سبک زندگی سالم در میان مردم ایران عنوان کرده که بخشی از این ماموریت توسط برند دافی اجرا می‎شود. به عبارت دیگر دسترسی آسان به محصولات آرایشی و بهداشتی با بهبود بهداشت فردی و ارتقا سلامت جامعه همراه است.

برند دافی ساخت کجاست؟

دافی برندی ایرانی است اما در کلاسی جهانی! این برند معتبر پس از بررسی نیاز جامعه، در اوایل دهه هشتاد تاسیس شد و به سرعت جای خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کرد. وجه تمایز دافی نسبت به دیگر برندهای ایرانی، استفاده از تکنولوژی روز دنیا، مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون دقیق است که به تولید محصولاتی باکیفیت و مطابق نیاز مصرف‎کنندگان منجر می‎شود.

در کنار این موارد نمی‌توان کادر حرفه‎ای دافی را نادیده گرفت! دافی توسط گروهی از محققین و متخصصین تاسیس شده و کادر این مجموعه نیز شامل افرادی متخصص و باتجربه است که در بخش آزمایشگاه، تحقیق و توسعه و بازاریابی این شرکت مشغول به‎ کار هستند. حال که بررسی کردیم برند دافی ساخت کجاست ، بهتر است به معرفی محصولات این برند بپردازیم.

معرفی برند دافی و بررسی محصولات پرفروش این برند ایرانی

دافی جزء قدیمی‎ترین برندهای شرکت تولیدی و بازرگانی سیلانه سبز است که محصولات متنوعی را برای رده‎های سنی مختلف از کودکان تا بزرگسالان تولید می‎کند. این برند با هدف افزایش سطح سلامت در ایران و خاورمیانه تاسیس شده و به‎ همین‎ دلیل از استانداردهای روز دنیا برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی بهره می‎گیرد.

در سایت الانزا می‌توانید محصولات دافی را مشاهده کنید که در ادامه به‌ معرفی آن‎ها می‎پردازیم:

دئودورانت

شرکت تولید کننده محصولات دافی به ‎عنوان یکی از برترین برندهای دئودورانت در کشور شناخته می‏شود. با استفاده از دوئودورانت دافی می‌توانید با بوی بد عرق خداحافظی کرده و بهداشت شخصی خود را بهبود ببخشید. دئودورانت دافی با جلوگیری از رشد باکتری‎ها، از بوی بد بدن پس از تعریق جلوگیری می‎کند.

این محصول فاقد آلومینیوم است و با اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو به بازار عرضه می‎شود. انواع دئودورانت‌های برند دافی شامل موارد زیر هستند:

  • استیک صابونی اسپرت با کاهش تیرگی پوست
  • استیک صابونی مناسب لباس سفید و سیاه
  • استیک صابونی اسپرت خنک‎کننده
  • استیک صابونی مناسب ورزش لاوندر

دستمال مرطوب

درباره برند دافی می‌توانیم به ‎همین مسئله اکتفا کنیم که دافی برترین برند کشور در تولید انواع دستمال مرطوب برای کودکان و بزرگسالان است. این برند ایرانی، انواع دستمال مرطوب را برای مصارف مختلف تولید می‎کند که شامل موارد زیر هستند:

  • آرایش پاک‎کن
  • مورد مصرف بزرگسالان
  • دستمال بهداشتی بانوان
  • دستمال مرطوب تمام سطوح
  • دستمال دست و صورت
  • مورد مصرف دور چشم
  • دستمال لاک‌ پاک‎کن
  • مورد مصرف کودک

این محصولات با مجوز رسمی سازمان غذا و دارو به بازار عرضه می‎شوند و فاقد مواد مضر از جمله آمونیاک و الکل هستند. از دیگر ویژگی‌های انواع دستمال مرطوب دافی می‎توان به PH سازگار با پوست، رایحه دلنشین، رطوبت زیاد و خاصیت پاکسازی پوست اشاره کرد.

مراقبت از مو

در معرفی برند دافی باید به این نکته اشاره کنیم که شما می‌توانید جدیدترین لوازم آرایشی و بهداشتی این برند را مشاهده کنید که از آن‎ها می‌توان به محصولات مراقبت از موی دافی اشاره کرد. این محصولات شامل انواع ماسک موی سر هستند که از ترکیبات موثری مانند روغن آرگان، روغن آفتابگردان، روغن جوانه گندم و انواع ویتامین‎ها تشکیل شده‌اند.

مراقبت از پوست

در بخش‌های قبلی این مقاله بررسی کردیم که برند دافی ساخت کجاست. اما آیا این مسئله اهمیت دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که دافی برندی ایرانی است که محصولاتش را مطابق با شرایط آب‌وهوایی و نیاز جامعه مصرفی ایران تولید می‎کند. بنابراین محصولات دافی، بیشترین سازگاری را با پوست شما دارند.

در تولید مواد مراقبت از پوست شرکت تولید کننده محصولات دافی از مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون استاندارد جهانی استفاده می‎شود. اما با بومی‎سازی روش‌های تولید، سازگاری محصولات تولیدی این برند با پوست مردم ایران و خاورمیانه افزایش پیدا کرده است.

از مهم‎ترین محصولات مراقبت از پوست دافی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوسیون بدن
  • محلول آرایش پاک‎کن
  • وازلین
  • ژل شست‎وشوی صورت
  • کرم ترک پا
  • کرم مرطوب‎کننده

مراقبت از کودک

محصولات مراقبت از کودک دافی شامل انواع دستمال مرطوب هستند که با قدرت پاک‎کنندگی فوق‎العاده بالایشان مورد توجه والدین قرار گرفته‌اند. انواع دستمال مرطوب کودک دافی فاقد مواد مضر مانند پارابن، الکل و صابون هستند و در پوست حساس نوزاد و کودک دلبند شما ایجاد حساسیت نمی‌کنند.

کرم‎های عطری دست و ناخن

در سایت رسمی محصولات دافی می‌توانید کرم‎های عطری دست و ناخن این برند را نیز مشاهده کنید که شامل انواع زیر هستند:

  • چنس
  • ایفوریا
  • گود گرل
  • ژادور
  • کریستال نویر

با استفاده از کرم‎های عطری دافی پوست دستان شما با مواد موثری مانند عسل، روغن بادام، عصاره آلوئه‎ورا، شی‎باتر و… تغذیه می‎شوند. این محصولات علاوه بر رطوبت‎رسانی به پوست باعث خوش‎بو شدن پوست دستانتان به‎ خصوص در نواحی دارای نبض می‎گردند.

درباره برند دافی و نحوه خرید محصولات این برند

در معرفی برند دافی ، باید اشاره کنیم که سایت دافی صرفاً برای معرفی محصولات این برند در دسترس است و امکان خرید مستقیم لوازم آرایشی و بهداشتی از طریق این سایت وجود ندارد. حال که می­دانید برند دافی ساخت کدام کشور است و چه اعتباری دارد، جایی برای نگرانی نیست چرا که می‌توانید محصولات برند دافی را از فروشگاه اینترنتی الانزا تهیه کنید.

الانزا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که به‌ صورت اختصاصی به‌ عرضه محصولات آرایشی، مراقبت پوست و بهداشتی می‎پردازد. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید انواع محصولات برند دافی را با قیمت‌های استثنایی و ضمانت اصالت کالا خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

مزیت الانزا نسبت به دیگر فروشگاه‌های اینترنتی در قیمت‎های رقابتی، تخفیف‌های شگفت‎انگیز، ضمانت اصالت کالا و امکان بازگشت کالا است که تجربه خریدی امن و لذت‎بخش را برای شما عزیزان به ارمغان می‎آورد. شما عزیزان می‌توانید با ورود به سایت الانزا، عبارت “دافی” را در قسمت جست‌‎وجو وارد کنید و ضمن کسب اطلاع درباره برند دافی ، تمامی محصولات این برند معتبر را مشاهده نمایید.

همچنین امکان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از دیگر برندهای معتبر ایرانی و خارجی مانند لافارر، وچه، سینره، مورینگا امو و… نیز در سایت الانزا فراهم است. در انتها توصیه می‎کنیم تا برای اطلاع از تخفیف‌ها و پیگیری سفارشات خود سایت رسمی محصولات دافی را مشاهده کرده و حتماً در شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید.

سلامتمد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی