با کدام ابزار آرایش چشم ماندگار داشته باشیم؟

 

آرایش چشم‌ها بخشی مهم در فرایند میکاپ صورت است. در آرایش چشم‌ها علاوه بر استفاده از ابزارهای آرایشی چشم باید برای ماندگاری مواد آرایشی بر روی مژه‌ها، پلک‌ها و اطراف چشم از مواد آرایشی دیگری نیز استفاده کنید. گیرایی و جذابیت چشم‌های شما بعد از آرایش نچرال و اصولی چشم‌ها در زیبایی چهره‌تان تاثیر بسزایی دارد. اما ریختن آرایش چشم‌ها و پراکنده شدن مواد بر روی صورت و اطراف چشم منظره ناخوشایندی بر روی صورت ایجاد خواهد کرد. در ادامه این نوشتار ابزارهای ضروری و کاربردی برای آرایش ماندگار و پایدار چشم‌ها را معرفی کرده و نکات انتخاب، خرید و استفاده از آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

ابزارهای لازم برای آرایش ماندگار چشم

چنانچه می‌خواهید آرایش چشم شما ماندگار باشد، می‌توانید از این ابزارهای آرایش چشمی استفاده کنید:

کرم پودر

کرم پودر پایه دور چشم از دیگر ابزارهایی است که به ماندگاری آرایش چشم‌ها کمک می‌کند. در فرمولاسیون این محصولات از ترکیبات روشن کننده، ترکیبات آبرسان و مواد تثبیت کننده استفاده شده است که به برطرف کردن کبودی‌های اطراف چشم کمک کرده و با بافتی نرم و سبک رنگ پوست دور چشم شما را تغییر می‌دهد.

 

کانسیلر

کمبود ویتامین و کلاژن در پوست اطراف چشم، کم آبی، تابش مستقیم نور خورشید و استفاده از برخی داروها ممکن است باعث ایجاد تیرگی و چین و چروک در پوست اطراف چشم‌ها شود.

کانسیلرهای چشم دارای ترکیبات و فرمولاسیونی سازگار با پوست حساس و نازک اطراف چشم‌ها هستند. این ترکیبات رنگ پوست اطراف چشم را یکدست کرده و به نفوذ رنگدانه‌های مواد آرایشی در لایه سطحی پوست کمک می‌کنند تا ماندگاری آرایش اطراف چشم افزایش یابد. برای خرید کانسیلر با قیمت مناسب می‌توانید به فروشگاه‌ آنلاین مواد آرایشی و بهداشتی مو تن رو مراجعه کرده و از تخفیفات بخش فروش سایت برای خرید به صرفه و مناسب استفاده کنید.

پودر فیکس

برای اینکه در پایان فرایند آرایش صورت از ماندگاری میکاپ خود آسوده خاطر باشید ، استفاده از پودر فیکس راهکاری مناسب تلقی می‌شود. یک فیکساتور مرغوب و مناسب علاوه بر کمک به افزایش ماندگاری آرایش، به پوشش نقص‌های میکاپ نیز کمک کرده و آرایشی طبیعی و یکدست ایجاد می‌کند.

بعد از اینکه مراحل آرایش چهره‌تان به پایان رسید می‌توانید براش آرایشی خود را به مقدار مناسبی از پودر فیکس آغشته کرده و آن را با ضربات آرام در بخش‌های مختلف صورت پخش کنید. توجه کیفیت و مرغوبیت ساختار تشکیل دهنده این پودر خصوصا در حفظ سلامت چشم‌ها و ممانعت از ایجاد آسیب و حساسیت در آن‌ها حائز اهمیت است.  به منظور خرید آنلاین پودر فیکس از مو تن رو می‌توانید برند و مدل فیکساتور مورد نظر خود را در بخش جستجوی سایت سرچ کرده و قیمت محصول را مشاهده کنید.

پرایمر

بعد از شستشوی کامل صورت با فیس واش یا ژل شستشو برای پاک کردن آلودگی‌های سطح پوست و استفاده از آبرسان مناسب جهت رطوبت بخشی به پوست صورت در اولین قدم باید از پرایمر به عنوان زیر ساز آرایش استفاده کنید.‌ این محصول آرایشی علاوه بر پوشانندگی کامل پوست و برطرف کردن نقص‌هایی مانند لکه‌ها و تیرگی‌ها، پوست جای جوش و آکنه و نقاط برجسته یا فرورفته به یکدست شدن رنگ پوست کمک کرده و زمینه لازم برای آرایش ماندگار چهره را فراهم می‌کند.

موارد کاربرد پرایمر متعدد است؛ از این ترکیب برای رطوبت رسانی به پوست، روشن کردن پوست، محو کردن چین و چروک‌ها، بستن منافذ باز پوستی و کمک به افزایش ماندگاری آرایش استفاده می‌شود. شما می‌توانید برای محافظت از پوست حساس و آسیب پذیر اطراف چشم‌های خود از پرایمر مخصوص چشم استفاده کنید. این ترکیب علاوه بر پوشش کامل حلقه‌های تیرگی دور چشم، پف و تورم اطراف پلک‌ها را برطرف کرده و به ماندگاری آرایش چشم‌ها کمک می‌کند.

 

خط چشم

خط چشم از اصلی‌ترین ابزارهای آرایش چشم است و جلوه خاصی را در آرایش چهره ایجاد می‌کند. خط چشم از ابزارهایی است که به ایجاد تغییرات چشمگیر و اساسی در فرم چهره کمک می‌کند و استفاده از آن در میان خانم‌هایی که تمایل به درشت و کشیده نشان دادن چشم‌های خود دارند جزء ضروری‌ترین اقدامات است.

خط چشم‌ها در انواع مدل‌های مدادی، رولی، ماژیکی مایع، مویی مایع و ژله‌ای یا کرمی وجود دارد و استفاده از آن با توجه به سلیقه افراد صورت می‌گیرد. در میان انواع خط چشم، مدل مویی و مایع خط چشم‌ها ماندگاری بالاتری دارند و می‌توان با خیال آسوده‌تر از آن‌ها استفاده کرده و از عدم ریزش و پخش و پراکنده شدن آن‌ها در اطراف چشم اطمینان حاصل نمود.

سایه چشم

یکی دیگر از مهم‌ترین مراحل آرایش چشم‌ها استفاده از سایه است. سایه چشم پودری، سایه چشم کرمی، سایه چشم مایع، سایه چشم پخته شده و سایه چشم مدادی رایج‌ترین مدل‌های سایه چشم هستند و به شما برای داشتن آرایشی طبیعی و جذاب کمک می‌کنند.

سایه چشم کرمی در میان انواع مدل‌های سایه از ماندگاری بالاتری برخوردار است و می‌توانید این نوع سایه را تا پیش از آنکه به پاک کردن آرایش و شستن صورت خود اقدام کنید بر روی پلک‌های خود حفظ کنید. در کنار توجه به مدل سایه چشم، توجه به اعتبار اصالت برند تولید کننده محصول نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چراکه خرید از یک برند مطرح و معتبر علاوه بر کمک به ماندگاری بیشتر مواد آرایشی بر روی چهره، از ایجاد آسیب‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند‌.

ریمل

برای اینکه مژه‌هایی پرپشت، تیره و بلند داشته باشید باید در انتخاب و استفاده از نوع ریمل دقت عمل به خرج دهید. بافت شکننده، ساختار نامناسب و مواد تشکیل دهنده برخی ریمل‌ها باعث کاهش ماندگاری آن‌ها بر روی مژه‌ها می‌شود.

فرقی نمی‌کند ریمل شما حجم دهنده، بلند کننده یا حالت دهنده باشد؛ بهتر است در انتخاب ریمل به مارک و برند آن توجه کنید و در صورت نیاز از انواع ضد آب ریمل‌ها استفاده کنید که بدون ریزش و پراکنده شدن شکل جذاب و دلخواه شما را در مژه‌هایتان ایجاد کنند.

سخن آخر

برای افزایش ماندگاری آرایش چشم‌ها باید به دو نکته اساسی یعنی انتخاب ابزارهای آرایشی کارآمد و خرید محصولات باکیفیت از برندهای مطرح و معتبر توجه کنید. مراحل استفاده از مواد و ابزارهای آرایشی برای ایجاد میکاپ یکدست و پایدار دارای ترتیب و مراتب مشخص است که در خلال این مطلب به آن پرداختیم. چنانچه پوستی حساس و آسیب پذیر دارید، لازم است برای مراقبت از پوست خود و جلوگیری از آسیب و التهاب مواد تشکیل دهنده ساختار لوازم آرایشی چشم را به دقت بررسی کنید.

رپورتاژ آگهی (تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد)

کسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی