رد گم کنی با اسم علی دایی

به گزارش ساناپرس، به نظر می‌رسد قرار است سکان هدایت تیم ملی دوباره به یک مربی خارجی برسد. تیم ملی فوتبال ایران هنوز سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است. این تیم که با کارلوس کی‌روش پرتغالی راهی قطر شده بود نتوانست نتایج به دردبخوری کسب کند تا داستان تمدید قرارداد این مربی پرتغالی از روی میز رئیس فدراسیون فوتبال ایران کنار برود.

البته شایعاتی درباره فشار از ارگان‌های دیگر به فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش به گوش رسید، ولی اعضای فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد این سرمربی که سه جام جهانی و دو جام ملت‌ها را روی نیمکت ایران نشسته، مخالف هستند. از همین رو، درست بعد از پایان بازی‌های جام جهانی تا همین حالا گمانه‌زنی درباره سرمربی جدید مطرح شده است.

از آنجا که فدراسیون فوتبال و چند نفر از اعضای دولت بعد از جام جهانی اشاره خاصی به استفاده از سرمربی ایرانی داشتند خیلی سریع نام چندین گزینه ایرانی فهرست شد: علی دایی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی، جواد نکونام و فرهاد مجیدی در بین این گزینه‌ها گنجانده شدند، ولی آنطور که به نظر می‌رسد تمامی این اسامی برای ردگم کردن است. واقعیت این است که در حال حاضر امکان همکاری حداقل با دو سوم این گزینه‌ها میسر نیست. علی دایی و یحیی گل‌محمدی با جبهه گرفتن در فضای مجازی درباره اتفاقات اخیر ایران، مخالفان زیادی در دل دولت دارند. فرهاد مجیدی هم که اصولا هنوز تجربه لازم را با وجود قهرمانی با استقلال کسب نکرده و جواد نکونام هم برخلاف فصول گذشته در این فصل از روز‌های اوجش فاصله گرفته است. در این بین شایعاتی مربوط به معرفی امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی مطرح شد که این شایعه خیلی سریع توسط مدیران گل‌گهر تکذیب شد.

فعلا هم که از راهروی فدارسیون خبر می‌رسد این نهاد به دنبال جذب یک مربی مطرح خارجی است و قصدی برای سپردن تیم ملی به یک مربی ایرانی ندارد. امری که البته موافقان و مخالفانی هم دارد.

منبع: فرارو

اخبارورزش
پربازدیدعلی کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی