قتل ناموسی در هرمزگان/ مرد عصبانی زن و 4 فرزندش را به گلوله بست!

به گزارش ساناپرس، مرد خشمگین در پارسیان بر روی همسر و فرزندانش اسلحه کشید و آن‌ها را مجروح کرد.

این فرد 30 ساله‌ای که با همسرش اختلاف خانوادگی داشت ظهر پنج‌شنبه گذشته با اسلحه ساچمه زنی به سمت همسر و 4 فرزندش شلیک کرد. وی پس‌ازاین حادثه از محل متواری شد.

زن 25 ساله، 2 دختر 10 و 12 ساله و 2 پسر 7 و 5 ساله به بیمارستان اعزام شدند. فرمانده انتظامی استان هرمزگان بابیان اینکه ضارب دریکی از معابر پارسیان شناسایی و دستگیر شد گفت: 6 بهمن‌ماه جاری به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی دریکی از محلات شهرستان پارسیان ، بلافاصله مأموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: پس از حضور مأموران در محل مشخص شد مورد نزاع خانوادگی بوده و فردی با اقوام و همسر خود درگیر که براثر شلیک اسلحه ساچمه زنی به سمت حاضرین، ۵نفر از اعضای خانواده مورد اصابت گلوله ساچمه زنی قرارگرفته‌اند.

به گفته وی مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی در کمتر از یک ساعت عامل اصلی تیراندازی به همراه۴ نفر از عوامل دخیل در این درگیری را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری کشف کردند.

سردار جعفری در پایان اظهار کرد: تأمین امنیت شهروندان و مقابله با مخلان نظم و امنیت وظیفه اصلی پلیس است و از همه شهروندان انتظار داریم در راستای برقراری امنیت پایدار و مطلوب، از طریق پل ارتباطی پلیس با مردم که همان شماره ۱۱۰ است، همه موارد امنیتی و انتظامی را با ما در میان بگذارند.

اخبارحوادث
پربازدیدقتل
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی