معرفی هتل های بندرعباس برای سفر زمستانی + شماره تلفن و آدرس

هتل بندرعباس

 

گردشگران ایرانی که از هر فرصت یا تعطیلی برای سفر کوتاه مدت داخلی استفاده می کنند را می توان به دو دسته تقسیم کرد. گروه اول، افرادی هستند که علاقه‌مند بی چون و چرای سفر به شمال‌اند و شرایط آب و هوایی تاثیر چندانی روی تغییر تصمیم آنها ندارد. گروه دوم سفر رو های حرفه‌ای هستند و با توجه به فصل و شرایط جوی، مقصد سفر خود را انتخاب می کنند. برای این دسته گردشگران، سفر به بندرعباس در فصل زمستان، از جمله گزینه های مطلوب است. اگر شما نیز در این روزهای زمستانی، در دسته دوم قرار دارید و برای اقامت در این شهر بدنبال رزرو هتل هستید، در ادامه برای معرفی هتل های بندرعباس با شماره تلفن و آدرس، همراه ما باشید.

هتل هرمز بندرعباس، اقامت گاه بین المللی 5 ستاره

در این مقاله تلاش داریم با توجه به بودجه، بهترین هتل ها را برای شما معرفی کنیم. پس در نخستین گام هتل های 5 ستاره بندر عباس را به شما معرفی می کنیم. هتل هرمز بندر عباس که در جوار ساحل زیبای خليج فارس قرار گرفته، از جمله هتل های پنج ستاره و بین المللی این شهر است. از جمله دلایلی که هتل هرمز در صدر لیست بهترین هتل های بندرعباس قرار گرفته، فضای دنج و زیبای این هتل است. نمای بیرونی ساختمان هتل هرمز بسیار دل‌نشین است. ساختمانی با طراحی ساده و در عین‌حال جذاب و چشم‌نواز. این هتل که در یکی از خیابان‌های اصلی بندرعباس واقع شده در سال ۱۳۸۱ مورد بهره برداری قرار گرفت و می تواند گزینه مناسبی برای مسافرانی که بلیط قطار اصفهان بندرعباس را خریده اند، باشد. مجموعه رستوران‌های متنوع با منوی غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، سالن‌ها و لابی لوکس و لاکچری، چهار سالن همایش و کنفرانس، سالن بیلیارد، استخر، فضای بازی کودکان، زمین تنیس، زمین والیبال و باغ نخل از جمله امکانات رفاهی و خدمات هتل ۵ ستاره هرمز بندرعباس است. این هتل در ۷ طبقه و ۳۶۷ باب اتاق و سوئیت میزبان مسافران خوش سلیقه خود است.. قرارگیری قرارگیری هتل هرمز در يكی از بهترين نقاط شهر، از لحاظ دسترسی به مراکز خرید و اماکن دیدنی بندرعباس از امتیازات آن محسوب می‌شود.

آدرس هتل هرمز بندرعباس: خیابان امانمم خمینی، ضلع جنوبی میدان انقلاب

تلفن: 33342202(۰۷۶)

هتل هرمز بندرعباس

 

هتل هما، از بهترین هتل های بندرعباس

دیدن چشم انداز دریای نیلگون خلیج فارس از پنجره محل اقامت، تجربه ای است که اقامت در هتل پنج ستاره هما به شما منتقل می کند. برای همین، این هتل رو به دریا در زمره بهترین هتل های بندرعباس قرار می گیرد. این هتل ساحلی بندرعباس، در 7 طبقه و 178 اتاق یکی از اعضای گروه هتل‌ های هما است. پیشنهاد ما به مسافرانی که با بلیط قطار مشهد بندرعباس سفر کرده اند، این است که اقامت در این هتل با طبيعت دلنشين اطراف آن و منظره بديع خلیخ فارس را از دست ندهند. در همه ۱۷۸ اتاق (و سوئیت) این هتل نمایی دیدنی از خلیج همیشگی فارس و طبیعت دلفریب اطراف هتل نصیب‌تان خواهد شد. با اقامت در این هتل ۵ ستاره، کیفیت ارائه خدمات را در حد استاندارد‌های بین‌المللی، تجربه می‌کنید. استفاده از بوفه صبحانه هتل به‌صورت رایگان، امکان دسترسی رایگان به اینترنت، پارکینگ اختصاصی و ۲۴ ساعته، استخر، کافی‌شاپ داخلی و کافی‌شاپ ساحلی، سفره‌خانه سنتی با پخش موزیک زنده، رستوران، خشک‌شویی، زمین تنیس، سالن اسپا، خدمات اتاق (روم‌ سرویس) بصورت ۲۴ ساعته تنها بخشی از امکانات و خدمات این هتل 5 ستاره است. همه این دلایل کافی است تا هتل هما را در زمزه بهترین هتل های بندرعباس دانست.

آدرس هتل هما بندرعباس: بلوار پاسداران، خیابان معراج

تلفن: ۹ – ۳۳۴۴۵۰۴۴ (۰۷۶)

هتل پنج ستاره بین المللی خلیج فارس

بعضی از مهمانان شهر بندرعباس با مقاصد کاری و اهداف تجاری به این شهر سفر می‌کنند. چراکه بندرعباس مهم‌ترین بندر کشورمان است و از لحاظ اقتصادی اهمیت ویژه‌ای دارد. بنابرین هتل خلیج فارس از بهترین هتل های بندرعباس برای سفر کاری به شمار می رود. هتل پنج ستاره بین المللی خلیج فارس در سال ۱۳۸۴ تاسیس و جهت ارتقاء کیفیت در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است. هتل با فاصله ۲۵ کیلومتری از بندرعباس واقع در خون سرخ، قلب مرکز صنعتی بندر عباس و در نزدیکی اسکله ها از جمله بندر شهید رجایی است. هتل خلیج فارس در ۷ طبقه و دارای ۱۵۶ واحد اقامتی با امکانات رفاهی و با پرسنل و کادری مجرب با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی است.  هتل بین‌المللی خلیج‌ فارس، در ۷ طبقه، با نمایی بسیار زیبا ساخته شده ‌است. این هتل ۱۵۶ اتاق و سوئيت دارد. سويئت‌ها و اتاق‌‌های یک‌تخته، دوتخته و سه‌تخته انتخاب‌هایی هستند که برای اقامت در این هتل در اختیار دارید. تعدادی از اتاق‌ها چشم‌انداز دریا دارند و تعدادی رو به محوطه هستند، پس در انتخاب اتاق این موضوع را در نظر بگیرید.

آدرس: کیلومتر ۱۳ اتوبان شهید رجایی، بلوار خون‌سرخ

تلفن: 33592281 (۰۷۶)

هتل چهار ستاره استاتیس

هتل چهار ستاره استاتیس بندرعباس در جوار ساحل زیبای خليج فارس سال ۱۴۰۰ با فاصله دو کیلومتری از بندرعباس واقع در بلوار امام خمینی به بهره برداری رسید. این هتل با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع دارای ۷ طبقه و ۵۷ اتاق است. همچنین هتل استاتیس در نزدیکی معبد هندوها و در پنج کیلومتری اسکله ی شهید حقانی بوده که دسترسی مهمانان را به این اسکله، جهت سفر به جزایر خلیج فارس آسان کرده است. پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل استاتیس آماده پذیرایی و سرویس دهی هر چه مطلوب تر به میهمانان گرامی می‌باشند. یکی از مزیت‌های این هتل، وجود رستوران در فضای آن است که فرصتی عالی برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها، به شمار می‌رود. با وجود رستوران هتل شما دیگر نیاز به خارج شدن از هتل در وعده‌های مختلف را نخواهید داشت.

آدرس هتل استاتیس بندرعباس: مرکز شهر، پشت سیتی سنتر، کوچه طاهر نژاد

تلفن: 32243434 (۰۷۶)

هتل هما بندرعباس

 

هتل آتیلار، از هتل های بندرعباس با قیمت مناسب

اگر در میان هتل های بندرعباس به دنبال یک هتل با قیمت مناسب می گردید، هتل چهار ستاره آتیلار می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.  هتل اتیلار 3 بندرعباس در سال 1384 ساخته شده است و در سال 1397 هم جهت بهبود ارائه امکانات و خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. همچنین موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که با رزرو آن، می‌توانید در طول اقامت خود در این هتل از جاهای دیدنی بندرعباس هم به سادگی دیدن کنید. هتل آتیلار 3 بندرعباس دارای 13 طبقه با 98 اتاق است که به طور مجموع 217 تخت ظرفیت دارد. علاوه بر این هتل آتیلار دارای لابی با ظرفیت 40 نفر، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگی با ظرفیت 30 خودرو است.

آدرس هتل آتیلار بندرعباس: خیابان امام خمینی، میدان هفده شهریور، مقابل اداره پست مرکزی

تلفن: 32227425 (۰۷۶)

در پایان…

آنچه خواندید تلاش ما برای معرفی بهترین هتل های بندرعباس بود که می تواند در انتخاب اقامتگاه در سفر کاری یا تفریحی به این شهر، کمک تان کند. در این متل هتل لوکس بند عباس و هتب های پنج و چهار ستاره شهر را به شما معرفی کردیم. اگر هتل های ارزان بندرعباس، هستید نیز هتل سه ستاره ایران بندرعباس واقع در خیابان 17 شهریور می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. برای روزو هتل و خرید بلیط قطار می توانید به سایت یوتراوز مراجعه کنید.

رپورتاژ آگهی ( تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد )

کسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی