بیمه بدنه چه شرکتی بهتر است؟

 

با اینکه داشتن بیمه بدنه خودرو اجباری نیست، اما آینده‌نگری و تهیه این بیمه جلوی بسیاری از خسارت‌های بزرگ را می‌گیرد. بیمه بدنه همه خسارت‌های مربوط به بدنه خودرو، از جمله سرقت کلی، بروز حادثه بر اثر تصادف یا برخورد اجسام یا خسارت‌های وارد‌شده به اتومبیل به‌دلیل بروز حوادث طبیعی را پوشش می‌دهد. در انتخاب بهترین شرکت برای بیمه بدنه، نیازهای بیمه‌گذاران، پوشش‌های اضافی و تخفیفات تاثیرگذار هستند. در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم که بیمه بدنه چه شرکتی بهتر است؟ از شما دعوت می‌کنیم برای آشنایی با این شرکت‌ها همراه ما باشید.

با ویژگی‌های بیمه بدنه خوب آشنا شوید

بررسی این موضوع که «بیمه بدنه چه شرکتی بهتر است»، کار چندان ساده‌ای نیست؛ زیرا قبل از هر چیز نیازهای هر شخص ویژگی‌های یک بیمه بدنه خوب را برای او تعیین می‌کند. مثلا ممکن است برای یک نفر پایین بودن قیمت معیار باشد و فرد دیگری به پوشش کامل هزینه‌ها در زمان بروز حادثه اهمیت بدهد. در نتیجه برای انتخاب بهترین بیمه و رتبه‌ بندی شرکت های بیمه بدنه باید به مواردی همچون علت تفاوت قیمت بیمه بدنه، سقف پوشش خسارت و امتیازاتی که شرکت بیمه برای بیمه‌گذاران در نظر گرفته است، توجه کنید. همچنین با بررسی ویژگی‌های مورد‌نظرتان در بخش بیمه خودرو آیتول می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین بیمه بدنه خودرو را باتوجه‌به نیازهایتان از شرکت‌های بیمه معتبر خریداری کنید. همچنین می‌توانید در این سایت نظرات مردم درباره بیمه بدنه را مطالعه کنید. این نظرات راهنمایی خوبی برای انتخاب بهترین بیمه بدنه در سال جاری خواهند بود.

 

بیشترین پوشش و کمترین حق‌بیمه؛ عامل مهم در انتخاب بهترین بیمه بدنه

همه شرکت‌ها در خدمات بیمه بدنه خودرو، جبران خسارت برخورد ماشین با وسیله نقلیه یا اجسام، چپ کردن یا سقوط، برخورد صاعقه و انفجار و سرقت کلی را در نظر گرفته‌اند. برای استفاده از پوشش‌های اضافی شرکت‌ها مثل سرقت جزئی و نوسان قیمت، افراد موظف به پرداخت حق بیمه بیشتر هستند. بعضی از این پوشش‌ها فقط توسط شرکت‌های خاصی عرضه می‌شوند. مثلا پوشش حذف فرانشیز مخصوص بیمه سامان و پاسارگاد است. همچنین فقط شرکت بیمه ایران کشیدن میخ را پوشش می‌دهد. در نتیجه اگر برای استفاده از پوشش‌های اضافی، به‌دنبال بهترین شرکت بیمه هستید، شرکتی را انتخاب کنید که با کمترین قیمت، بیشترین خدمات را عرضه می‌کند.

دریافت سریع خسارت؛ فاکتور مهم برای انتخاب شرکت بیمه بدنه خودرو

امکان دسترسی افراد به مراکز بیمه برای دریافت راحت‌تر خسارت، یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده برای انتخاب بیمه بدنه از یک شرکت خاص است. هرچه تعداد مراکز و پراکندگی آن برای پرداخت خسارت بیشتر باشد، امکان دسترسی افراد برای دریافت خسارت هم راحت‌تر می‌شود. برای آسان‌تر کردن کار بیمه‌گذاران، بعضی از شرکت‌ها مراکز پرداخت خسارت سیار ایجاد کرده‌اند. شرکت‌‌های بیمه ایران، البرز، پاسارگاد و ملت از جمله شرکت‌هایی هستند که مرکز پرداخت خسارت سیار دارند. با مراجعه به سایت آیتول در کمترین زمان و به‌صورت آنلاین نسبت به خرید بیمه بدنه این شرکت‌ها اقدام کنید. همچنین می‌توانید از خدمات دیگر این مرکز همچون دریافت نوبت معاینه فنی و پرداخت آنلاین جریمه و عوارض آزادراهی بهره‌مند شوید.

بهترین شرکت بیمه بدنه را باتوجه‌به سهولت صدور بیمه‌نامه انتخاب کنید

برخی از شرکت‌های بیمه برای صدور بیمه‌نامه محدودیت‌هایی در نظر می‌گیرند. یکی از موضوعاتی که شرکت‌ها در زمان تعیین حق‌بیمه به آن توجه می‌کنند، سال تولید خودرو است. تاجایی‌که برخی شرکت‌ها خودروهایی که چندین سال از تولید آن‌ها گذشته باشد را بیمه نمی‌کنند یا حق‌بیمه بالاتری دریافت می‌کنند. مثلا در بیمه پاسارگاد به ماشین‌هایی که 20 سال از تولیدشان می‌گذرد، بیمه تعلق نمی‌گیرد. شرکت بیمه ایران هم برای خودروهایی که بیشتر از ۱۰ سال سن دارند، حق‌بیمه بالاتری تعیین کرده است.

تخفیف‌های متنوع؛ موضوعی جذاب برای خریداران بیمه بدنه

تخفیف‌هایی که شرکت‌های بیمه برای بیمه‌گذاران در نظر می‌گیرند، بر قیمت بیمه بدنه تاثیر خواهد گذاشت. یکی از مهم‌ترین تخفیف‌های شرکت‌های بیمه مربوط به دریافت نکردن خسارت از طرف بیمه‌گذار می‌شود. علاوه‌بر این برخی شرکت‌ها تخفیف‌های متنوع‌تری نیز دارند. برای مثال برخی شرکت‌ها مثل بیمه بدنه دانا به مالکان خودروهای صفر بین 20 تا 30 درصد تخفیف می‌دهند. برخی شرکت‌ها برای مشترکان قدیمی خود تخفیف‌های ویژه در نظر می‌گیرند. همچنین اگر پوشش‌های متنوعی برای بیمه خریداری کنید، احتمالا در اکثر شرکت‌ها مشمول دریافت تخفیف خواهید شد. در ادامه به برخی از تخفیفاتی که شرکت‌های مختلف برای بیمه‌گذاران در نظر گرفته‌اند، اشاره خواهیم کرد.

بیمه بدنه ایران؛ از تخفیف گروهی تا تخفیف برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

از مزایای بیمه بدنه ایران می‌توان به اختصاص تخفیف‌های متنوع به کاربران اشاره کرد. بیمه ایران علاوه بر تخفیفی که برای دریافت نکردن خسارت در طول یک سال برای مشترکان در نظر گرفته است، تخفیف‌های متنوع دیگری هم دارد. این امتیازات شامل تخفیف گروهی، تخفیف خودروهای صفر، تخفیف توافقی با بیمه‌گذار، تخفیف برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، تخفیف به خودروهای باکیفیت، تخفیف ویژه ایثارگران (جانبازان، آزادگان و اعضای خانواده شهدا)، تخفیف 10 درصد پرداخت حق‌بیمه به صورت نقدی می‌شود. برای استعلام قیمت بیمه بدنه ایران و محاسبه دقیق حق‌بیمه آن به سایت آیتول مراجعه کنید.

تخفیف‌های بیمه بدنه سامان؛ تخفیف‌های بالا در کنار خدمات متنوع

بیمه سامان یکی از شرکت‌هایی است که تخفیفات مختلفی برای متقاضیان خرید بیمه بدنه در نظر گرفته است. تخفیفات این شرکت شامل تخفیف توافقی با بیمه‌گذار، تخفیف برای کسانی‌که از این شرکت بیمه عمر خریده‌اند، تخفیف خودرو صفر، تخفیف برای کسانی‌که حساب بانک سامان دارند، تخفیف برای افرادی که بیمه آتش‌سوزی سامان خریده‌اند، تخفیف بر ارزش خودرو و تخفیف دریافت نکردن خسارت می‌شود.

 

بهترین بیمه بدنه خودرو را از آیتول بخرید

در این مقاله آیتول با بررسی ویژگی‌های شرکت‌های بیمه به این سوال پاسخ دادیم که بیمه بدنه چه شرکتی بهتر است؟ نیازهای بیمه‌گذاران مهم‌ترین معیار برای انتخاب بهترین شرکت بیمه بدنه خودرو است. یک ویژگی دیگر که افراد به آن بسیار اهمیت می‌دهند، قیمت بیمه در ازای خدمات است. با مراجعه به سایت آیتول به آدرس itoll.ir می‌توانید خدمات هر شرکت بیمه را به‌دقت بررسی و قیمت دقیق حق‌بیمه را محاسبه کنید. همچنین اگر برای خرید یا تمدید بیمه بدنه خودرو، نیاز به دریافت مشاوره دارید، از طریق شماره تلفن 02189518010 می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای آیتول در ارتباط باشید.

رپورتاژ آگهی ( تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد )

کسب و کار
رپورتاژرتبه بندی شرکت های بیمه بدنهکدام شرکت بیمه بهتر استمزایای بیمه بدنه ایران
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی