بمب جدید استقلال همزمان با بمب پرسپولیسی ها ترکید!

به گزارش ساناپرس؛ بمب جدید استقلال همزمان با بمب پرسپولیسی ها ترکید!

کوین یامگا بازیکن چند پُسته تیم استقلال که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم از لیگ نروژ به استقلال پیوست از همان روز نخست ورود به جمع آبی پوشان واژه غافلگیری یا همان سورپرایز را به خوبی در این تیم معنا کرد.

در حالی که خیلی ها تصور می کردند قرار است یامگا به عنوان دفاع یا هافبک راست و جانشین وریا غفوری به استقلال اضافه شود این بازیکن در اولین مسابقه توسط فرهاد مجیدی در پست وینگر راست به میدان رفت و مقابل ذوب‌آهن هر دو گل برتری آبی‌پوشان در فولادشهر را به ثمر رساند.

این بازیکن در فصل جاری لیگ برتر برخلاف فصل بیست و یکم که با ۱۰ گل بهترین گلزن استقلال لقب گرفت از سوی ساپینتو در دفاع راست به میدان رفت. کوین یاماگا بازیکن فرانسوی تیم استقلال در اغلب مسابقات این فصل در همین پست به میدان رفت اما از دیدار هفته پانزدهم مقابل تراکتور با قرار گرفتن در پست وینگر راست به شرایط فصل گذشته‌اش برگشت.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد یامگا بعد از سه بازی در این پست مقابل ملوان نیز مانند بازی مقابل تراکتور در لیگ و حذفی و اسپاهان در همان پست وینگر راست به میدان برود ساپینتو باز هم این بازیکن را به عقب زمین برد و به عنوان دفاع راست بازی داد تا علاوه بر مازیار زارع (سرمربی ملوان) هواداران و کارشناسان را هم غافلگیر کند. تغییری که کمتر کسی انتظار آن را داشت. اما نکته مهم در انعطاف پذیری بالای این بازیکن و در خدمت تیم بودن اوست که هرجای زمین او را به میدان بفرستند تلاش می کند تا بهترین عملکرد را ارائه کند. یامگا در بازی ملوان با درخشش در همین پست و بستن راه نفوذ بازیکنان تیم ملوان جناح راست خط دفاعی استقلال را بیمه کرد.

بدون شک این بازیکن که در هر جا ساپینتو خواسته به میدان رفته با این سبک کاری اش سرمربی استقلال را شیفته رفتار و عملکرد فنی قابل قبولش کرده است.

اخبارورزش
استقلالپربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی