اولین تصاویر از همسر پریرا بازیکن جدید پرسپولیس / جنجال جدید به پا شد!

به گزارش ساناپرس، رقم قرارداد لئاندرو پریرای برزیلی که با پرسپولیس به توافق رسید و قرارداد بست مشخص شد.در آخرین دقایق فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با قراردادی یک و نیم ساله لئاندرو پریرای برزیلی را به خدمت گرفته است.

اولین تصویر از همسر پریرا بازیکن جدید پرسپولیس

این بازیکن ۳۱ ساله که به‌عنوان جانشین یورگن لوکادیا به پرسپولیس پیوسته است در کارنامه‌اش سابقه بازی در تیم‌هایی چون گامبا اوزاکا و سانفرس هیروشیما ژاپن، پالمیراس برزیل و کلوب بروژ بلژیک دیده می‌شود.

در همین راستا شنیدیم باشگاه پرسپولیس برای نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم بر سر مبلغ ۳۰۰ هزار دلار با مهاجم برزیلی جدید خود به توافق رسیده است.

رقم قرارداد او برای فصل آینده نیز ۶۰۰ هزار دلار خواهد بود که با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که مجموع قرارداد لئاندرو پریرا با باشگاه پرسپولیس ۹۰۰ هزار دلار برای قراردادی یک فصل و نیمه است.

منبعی که از باشگاه پرسپولیس این خبر را در اختیارمان گذاشت به درستی معتقد بود این مبلغ در فوتبال ایران برای بازیکنان هزینه می شود.

مهاجمان داخلی نیز در لیگ برتر حدود همین مبلغ قرارداد می بندند و در یک فصل به اندازه انگشتان دو دست هم نمی توانند گل بزنند!

البته باید منتظر ماند و دید مهاجم مورد نظر و برزیلی یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم چه آماری به جای می گذارد.

اخبارورزش
پربازدیدپریرا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی