پشت پرده دریافت رشوه نمایندگان از ایران خودرو چیست؟

به گزارش ساناپرس، پشت پرده دریافت رشوه نمایندگان از ایران خودرو چیست؟

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ بهمن) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: متاسفانه اخیرا یکی از ائمه جمعه اتهاماتی را متوجه تمام نمایندگان مجلس کرده که امیدوارم اصل این خبر صحت نداشته باشد.

او بیان کرد: اتهام رشوه گیری، زیبنده نمایندگان مجلس نیست و حرمت مومن واجب است و باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما باید در اظهار نظر خود دقت کنیم و نباید هر خبری به عنوان خبر قطعی اعلام شود. حتما همه افراد باید ملتزم باشند و امیدوارم هر چه سریعتر این مساله اصلاح شود و نباید از تریبون نماز جمعه این مباحث مطرح شود.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر هده داشته در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: قطعا طرح این مباحث علیه مجلس کار نامناسبی بوده چرا که مجلس شورای اسلامی بارها از سوی مقام معظم رهبری عنوان انقلابی گرفته است.

او تصریح کرد: همه ما به دنبال این هستیم که انقلابی بمانیم و توصیه می کنیم افراد پیش از آنکه مطلبی را مطرح کنند، در وهله اول تحقیق کنند، جمع نبندند و بدانند تریبونی مانند تریبون نماز جمعه بسیار مقدس است و نباید در این فضا بی تقوایی شود.

مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ظهرامروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی گفت: اخیراً امام جمعه یکی از شهرستان ها در جمع مردم تمام نمایندگان مجلس را متهم به رشوه خواری کرده و گفته که همه نمایندگان رشوه گیر ایران خودرو هستند.

او افزود: این تهمت زنی و حرمت شکنی نه تنها یک بی تقوایی محض و اهانت آشکار به ساحت منتخبین مردم است بلکه با بدیهی ترین اصول اخلاق و منطق و عقلانیت مغایرت دارد.

حسینی اظهار داشت: هیچ انسان خداترس و با ایمانی کل یک مجموعه را مورد افترا قرار نمی دهد. از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می خواهیم با نظارت موثر و مستمر نگذارد بعضی از افراد با بدزبانی مرزهای اخلاق را زیرپا بگذارند و به جای تقوای الهی درس عبور از خطوط قرمز به مردم بدهند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن احترام به محضر قاطبه امامان جمعه باید تأکید کنیم متأسفانه برخی از ائمه جمعه با دخالت های غیرکارشناسی و غیرسازنده و اظهارنظرهای غیرمسئولانه نه تنهادر حل مشکلات نقشی ایفا نمی کنند بلکه به آن می افزایند و در خطابه های خود حد و مرزی را محترم نمی شمارند. بنابراین ضروری است شورای سیاست گذاری ائمه جمعه این مسئله را به طور جدی تحت مدیریت و کنترل قرار دهد.

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدرشوه ایران خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی