تصویر جنجالی شهره لرستانی که کاملا آقا شده!/عکس ها

به گزارش ساناپرس، مازیار لرستانی که پس از تطبیق جنسیت درگیر شایعات مختلفی درباره ازدواج و زندگی شخصی اش شد، اینبار با جزئیات دیگری سوژه برخی شایعه سازان گشته.

مازیار لرستانی بازیگر و کارگردان مطرح کشورمان است که توانسته است با بازی و ساخت فیلم های زیادی به شهرت برسد. مازیار لرستانی نام جدید خانم شهره لرستانی می باشد که پس از عمل تطبیق جنسیت به نام مازیار شناخت می شود.

زندگی خصوصی بازیگران برای بسیاری از افراد جالب است اما برخی از خبرها درباره زندگی بازیگران بی پایه و اساس بوده و شایعه ای بیش نیستند. مازیار لرستانی یکی از بازیگران شناخته شده عرصه هنر است که پس از تطبیق جنسیت زندگی خصوصیش زیر ذره بین طرفدارانش قرار گرفته و هر روز با حواشی و قضاوت های فراوانی در زندگی خصوصیش روبرو می شود.

مازیار لرستانی یکی از هنرمندانیست که مورد شیطنت رسانه ای قرار گرفته و تاریخ تولد اشتباه او در سایت های مختلف منتشر شده است.

برخلاف آنچه سایت های مختلف منتشر کرده اند، مازیار لرستانی متولد 26 مهرماه 1345 نیست و این بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس کشورمان 31 خرداد سال 1345 در تهران به دنیا آمده و اصالتاً لر می باشد و برای اثبات این مسئله حتی صفحه اول شناسنامه خود را نیز منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدشهره لرستانی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی