بهترین ایده‌ها برای خرید لباس مردانه زمستانی

در فصل زمستان ما به کت و کاپشن‌های زمستانی بیشتر از فصل پاییز نیاز پیدا می‌کنیم. لباس‌های زمستانی مردانه مدل‌های متنوعی دارند و هرکدام از پالتو و کاپشن‌ها برای موقعیت‌های مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند. زمان آن رسیده که با بهترین کاپشن‌های زمستانی مردانه آشنا شوید. در ادامه این نوشتار ما پرطرف‌دارترین مدل‌های زمستانی را برای راهنمای خرید لباس مردانه زمستانی معرفی می‌کنیم.

کاپشن مردانه پارکا (parka)

وقتی صحبت از بهترین لباس‌های مردانه به میان می‌آید، برخی از افراد معتقدند کاپشن پارکا ضروری‌ترین لباس برای زمستان است. پارکا کاپشن بلندی است که دارای جیب‌های بزرگ هستند و کلاه دارند. معمولاً کلاه آن دارای یک خز نسبتاً ضخیم است. پارکا با آستر و پشم بهترین عایق در فصل‌های سرد محسوب می‌شود. برای انتخاب رنگ، سبز بهترین انتخاب است؛ زیرا همیشه در مد ماندگار است. رنگ‌های مشکی، آبی و زغالی نیز انتخاب مناسبی هستند. شما می‌توانید برای استفاده روزمره از این کاپشن استفاده کنید و آن را به همراه یک پلیور بافت، شلوار جین و یا یک هودی ست کنید. پارکا لباسی همه‌‌کاره است و برای موقعیت‌های زیادی کاربرد دارد.

کت نخودی (Pea coat)

کت نخودی لباسی است که در گذشته از پشم‌های سنگین دوخته می‌شد و توسط ملوانان هلندی مورداستفاده قرار می‌گرفت. این لباس مردانه کتی کوتاه است که یقه‌های پهنی دارد و قسمت جلو آن با دکمه بسته می‌شود. امروزه همه آقایان از این کت زمستانی به‌عنوان لباسی برای روزمره استفاده می‌کنند. شما می‌توانید از این کت برای استایل کژوال و نیمه‌رسمی خود استفاده کنید. برای انتخاب رنگ، رنگ‌های شتری، مشکی و خاکستری بهترین گزینه‌ها هستند.

کاپشن مردانه بامبر(Bomber Jackets)

اگر قصد خرید لباس مردانه زمستانی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یک کاپشن بامبر را امتحان کنید. بامبر یک مدل لباس زمستانی کوتاه است که در کمر آن کش بکار رفته است و قسمت جلوی آن با زیپ بسته می‌شود. این کاپشن مردانه معمولاً از جیر، چرم، پلی استر، پنبه و نایلون تولید می‌شود. ضخامت این کاپشن برای فصل زمستان و هوای سرد بسیار مناسب است. از کاپشن بامبر رنگ‌های متنوعی در بازار موجود است؛ اما رنگ زیتونی محبوب‌ترین مدل آن در بین جوانان است. کاپشن‌های بامبر برای موقعیت‌های رسمی مناسب نیستند. شما می‌توانید این کاپشن را با انواع لباس‌‌های اسپورت خود برای ساختن ظاهری کژوال ست کنید.

ترنچ کت مردانه (Trench Coat)

ترنچ کت یک مدل لباس مردانه کلاسیک است که در طول زمان محبوبیت خود را در بین علاقه‌مندان به این سبک، حفظ کرده است. ریشه این لباس مردانه به جنگ جهانی اول می‌رسد. ترنچ کت لباسی بلند است که قد آن از زانو تا ساق پا متفاوت است. این لباس معمولاً از پارچه‌های مقاوم و ضد آب دوخته می‌شود که با اسم بارانی معروف هستند. این لباس رنگ‌بندی متنوعی دارد؛ اما رنگ‌های خنثی مانند کرمی، مشکی و سورمه‌ای بهترین گزینه‌ها هستند. شما برای استایل با ترنچ کت هیچ محدودیتی ندارید. می‌توانید آن را با لباس‌های اسپورت خود برای روزمره بپوشید و یا با استایل رسمی خود آن را ست کنید.

کاپشن چرم مردانه (Leather Jacket)

هنگام خرید لباس مردانه یکی از لباس‌هایی که باید در اولویت قرار دهید، کاپشن یا کت چرمی است. برای انتخاب کاپشن چرمی مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، جنس چرم است؛ زیرا چرم‌های بی‌کیفیت ماندگاری بالایی ندارند و خیلی زود فرسوده می‌شوند. یکی از مزایای کت یا کاپشن چرم این است که با همه لباس‌های غیررسمی ست می‌شود و محدودیتی برای استفاده از آن ندارید. معمولاً برای خرید لباس چرم پیشنهاد می‌شود که یک سایز کوچک‌تر انتخاب کنید؛ زیرا چرم در طول زمان جا باز می‌کند و برای شما گشاد می‌شود. ترکیب یک کاپشن چرمی مشکی با پولیور سفید و شلوار جین بهترین انتخاب برای روزهای سرد زمستان است.

پالتو مردانه (Overcoat)

اگر برای خرید لباس مردانه زمستانی به دنبال مدلی هستید که همه‌کاره باشد، باید خرید یک پالتو مردانه را در اولویت قرار دهید. پالتو لباسی زمستانی با قد بلند است که اصالت آن به قرن 19 میلادی می‌رسد. پالتوها از پارچه‌های متنوعی مانند فوتر، چرم و کشمیر تولید می‌شوند. پالتو برای کسانی که می‌خواهند در زمستان استایلی شیک و رسمی داشته باشند انتخابی ایده‌آل است. همچنین پالتوها فقط برای استایل رسمی نیستند، بلکه شما می‌توانید با ترکیب پالتو با هودی و شلوار جین ظاهری کژوال بسازید.

کت جین(jean coa )

کت جین جزو لباس‌هایی محسوب می‌شود که باید دست کم یک مدل از آن در کمد هر مردی موجود باشد. مزیت کت جین این است که با طیف وسیعی از لباس‌های کمدتان هماهنگ می‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید با آن استایل‌های رنگارنگی بسازید. توجه داشته باشید که کت جین برای هوای خنک پاییزی می‌تواند شما را گرم نگه دارد؛ اما برای هوای خیلی سرد، به‌تنهایی کافی نیست. پلیور و هودی بهترین آیتم‌ها برای ست شدن با این کت هستند. برای انتخاب رنگ، آبی، زغالی و سفید پرطرف‌دارترین رنگ‌ها برای کت جین هستند.

کاپشن مردانه آنوراک (Anorak)

غلب مردم آنوراک‌ها را با کاپشن پاراکا به اشتباه می‌گیرند. همانطور که گفته شد، پاراکا لباسی بلند و جلو باز است. آنوراک کاپشنی کوتاه و جلو بسته است که معمولاً از پارچه‌های مقاوم و ضدآب تولید می‌شود. آنوراک‌ها کلاه دارند و به دلیل جنس ضخیم و نوع پارچه برای هوای سرد و بارانی انتخاب مناسبی است. این کاپشن مردانه برای استایل‌های رسمی گزینه مناسبی نیست؛ اما برای استفاده روزمره و برای طبیعت‌گردی در فصل زمستان بسیار کاربردی است. شما می‌توانید آنوراک را به همراه یک بوت چرمی و شلوار جین ست کنید.

کاپشن پافر ( Puffer Jacket)

پافر از جمله لباس‌های زمستانی است که در سال‌های اخیر محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. پافر یک کاپشن پف‌دار است که از پارچه‌های ضدآب و به شکل لایه لایه دوخته می‌شود و به همین دلیل گرمای خوبی را برای بدن ایجاد می‌کند. این کاپشن به دلیل مدل طراحی‌اش عایق خوبی در برابر گرما ایجاد می‌کند و بهترین گزینه برای فصل زمستان است. پافرها شامل‌ مدل‌های کوتاه، بلند، آستین‌دار و بدون آستین می‌شوند. پافرهای بدون آستین امروزه طرف‌داران فراوانی در بین خانم‌ها و آقایان دارند. شما می‌توانید برای لباس زیر پافر، از پلیور و هودی‌های رنگی استفاده کنید و استایل جذابی بسازید.

 کاپشن تراکر (Trucker)

تراکر یک مدل کت دکمه‌دار ضخیم است که در قسمت سینه جیب دارد. کاپشن تراکر معمولاً از پارچه‌های چرم، جین، مخمل و جیر تولید می‌شود. این کت‌ها برای استفاده روزانه در نظر گرفته شده‌اند، بنابراین ماندگاری بالایی دارند. از ویژگی‌های مثبت این کت‌ها قابلیت هماهنگی آن با لباس‌های دیگر است؛ به همین دلیل برای خرید لباس مردانه زمستانی می‌توانید روی آن حساب کنید. شما می‌توانید تراکر را با انواع لباس‌های کژوال ست کنید. در هوای خنک پاییزی می‌توانید این کت را با تیشرت بپوشید و با انواع کفش‌های کتانی ست کنید. در هوای سردتر یک پلیور و بوت ترکیب جذابی هستند.

خرید از فروشگاه آنلاین پوشاک

در سال‌های اخیر خرید اینترنتی در بین مردم طرف‌داران فراوانی پیدا کرده است. شما با خرید آنلاین در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید، امکان دسترسی به محصولات بی‌شماری را دارید، و به همین ترتیب با بررسی قیمت‌های مختلف می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید. فروشگاه اینترنتی تگموند دنیای شگفت‌انگیزی از پوشاک، کیف، کفش و اکسسوری را از بهترین برندهای خارجی و ایرانی برای مشتریان در وبسایت خود فراهم کرده است. شما عزیزان می‌توانید برای خرید لباس مردانه با تخفیف‌های ویژه و تنوع فراوان به فروشگاه اینترنتی تگموند مراجعه کنید.

رپورتاژ ( تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد )

کسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی