دومین بمب قرمزها در یک قدمی انفجار

به گزارش ساناپرس؛ پس از هایجک میخایلو مودریک توسط چلسی، حالا رقیب سنتی در پی انتقام جویی است‌. آرسنال قصد دارد مویسس کایسدو، هافبک جوان و با استعداد باشگاه برایتون را از چنگ آبی های لندن در بیاورد.

آرسنال پیشنهادی ۶۰ میلیون پوندی برای جذب مویسس کایسدو به عنوان یک گزینه جذاب برای تقویت خط میانی خود ارائه کرده است. پیشنهاد شفاهی ۵۵ میلیون پوندی چلسی در ژانویه امسال رد شد؛ زیرا برایتون امیدوار است این بازیکن را حفظ کند. از سوی دیگر آرسنال اکنون در حال اصرار برای جذب بازیکن است. مذاکرات وارد مراحل کلیدی برای آینده کایسدو می شود.

سیاست های نقل و انتقالاتی آبی‌های لندن
باشگاه چلسی پس از استخدام گراهام پاتر، سیاست های جدیدی برای نقل و انتقالات خود درنظرگرفته است. به خدمت گرفتن ستاره های جوان و آینده دار در اولویت چلسی قرار دارد. آن ها با جذب موریک، مادوکه و سانتوس، یک ژانویه جذاب و پر سر و صدا را پشت سر گذاشتند. البته خرید‌های دراز مدت باشگاه چلسی به نفع باشگاه است. هزینه‌ی جذب هر کدام از بازیکنانی که جذب می‌شوند در تعداد سال‌ها تقسیم می‌شود. به طور مثال هزینه‌‌ای که امسال چلسی برای مودریک کرده، کمتر از ۱۰ میلیون پوند است.

آن‌ها به دلیل قرارداد بلند مدت نگرانی‌ بابت از دست دادن بازیکن نخواهند داشت. همین‌طور در مذاکرات برای دستمزد در صورت درخواست افزایش دستمزد هم دست بالا را خواهند داشت. در صورت مصدومیت بازیکن هم بیمه وجود دارد که هزینه‌ها را برای باشگاه جبران کند و حتی در این صورت هم ضرر نمی‌کنند. در بعضی لیگ‌ها مثل لیگ ایتالیا بستن قرارداد بیش از ۵ سال قانونی نیست. اما در فوتبال انگلستان این مشکل وجود ندارد.

در این حالت تنها بازیکن است که تحت فشار قرار می گیرد که آن هم در باشگاهی مثل باشگاه چلسی شما فقط در صورتی که خود عملکرد مناسبی نداشته باشید از ارزشتان کم می‌شود و ممکن است دوران بازی خود را از دست دهید. پس مودریک هم در صورت داشتن عملکرد خوب در این مساله ضرر نکرده است.

آلترناتیو جیمز از فرانسه می‌آید
در ادامه فعالیت های نقل و انتقالاتی چلسی، یک مدافع راست و یک هافبک میانی در لیست پاتر قرار دارند. گفته می شود که مدافع جوان باشگاه لیون در رادار چلسی قرار دارد. مالو گوستو ارزش فرضی ۳۵ میلیون پوندی دارد در حالی که آمادو اونانا رویکرد چلسی را به عقب انداخته است چون چلسی قاطع است تا برای هیچ کدام از بازیکنان باج ندهد. چلسی به لیون هشدار داده است که علیرغم آماده کردن پیشنهادی جدید آنها قصد ندارند بیش از اندازه برای مالو گوستو پولی بدهد.

چلسی مایل بود برای اونانا بازیکنانی را به صورت قرضی به اورتون ارائه دهد اما متقاعد کردن بازیکنان چلسی برای انتقال به اورتون دشوار خواهد بود. چلسی می تواند پیشنهادات جدیدی برای گوستو و اونانا ارائه دهد. احتمال خرید انزو و کایسدو هنوز رد نشده است.

فابریتزیو رومانو در این خصوص می گوید: «آرسنال یک پیشنهاد رسمی برای به خدمت گیری مویسس کایسدو ارسال کرده است. پیشنهادی به مبلغ ۶۰ میلیون پوند بدون بند های پاداش. باید دید آیا برای به توافق رسیدن با برایتون به بندهای پاداش نیاز می شود با خیر. شاید نیاز به این باشدکه آرسنال دوباره پیشنهادی را ارائه کند. آرسنال بسیار جدی در این مورد پیش می رود.»

دومین بمب آرسنال منفجر می‌شود؟
آرسنال در حال حاضر با ۵۰ امتیاز در صدر جدول لیگ جزیره قرار دارد و فاصله ۵ امتیازی با رقیب اصلی خود، منچسترسیتی ایجاد کرده است. رویای قهرمانی پس از ۱۹ سال در حال محقق شدن است و رخ دادن چنین اتفاقی همراه با تیمی جوان، یک رویداد مهم و تحسین برانگیز محسوب می شود. مدیران آرسنال برای تقویت تیم خود و عمق دهی به ترکیب، روی گزینه های مدنظر آرتتا متمرکز شدند. جذب یک هافبک میانی جوان و آینده دار، در اولویت باشگاه قرار دارد.

درهر صورت جذب کایسدو می تواند استحکام و انرژی بیشتری به خط میانی آرسنال دهد. توپچی های لندن در صورت جذب کایسدو، در تابستان برای به خدمت گرفتن دکلان رایس نیز اقدام خواهند کرد. رایس از جمله گزینه های اصلی چلسی برای تقویت خط میانی و جایگزینی جورجینیو است. این طور که به نظر می رسد در روزهای آینده و همچنین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، رقابت سخت و نزدیکی میان دو باشگاه لندنی شکل خواهد گرفت. در این خصوص آرسنالی‌ها یک برتری نسبت به چلسی دارند. حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا، مزیت آرسنال به شمار می رود و این اتفاق می تواند به سود صدرنشین لیگ برتر تمام شود.

اخبارورزش
پربازدیدچلسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی