علت نوسانات عجیب در قیمت خودروها در بازار

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو، رانا و سمند و افزایش قیمت خودروهای پراید است.بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت برخی از خودروهای در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته است، به طوری که در بین خودروهای پژو موجود در بازار قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵ مدل ۱۴۰۰ از ۷۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز از ۷۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۳۹۹ نیز از ۶۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۹۵ میلیون تومان رسیده است.

در این میان قیمت خودروهای خانواده پراید در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری پراید مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ آن در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شده و ۲۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۲۵۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۹۵ میلیونی تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پراید تیبا۲ رینگ فولادی مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۱ آن با قیمت ۳۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۳۱۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

اما خودروهای رانا نیز در این مدت ارزان شدند؛ قیمت رانا پلاس پانوراما مدل ۱۴۰۱ نیز از ۵۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای سمند نیز کاهش قیمت‌ها رخ داده است، به طوری که قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۱ از ۵۰۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای مونتاژ نیز این کاهش قیمت‌ها رخ داده است، به طوری که قیمت سیتروئن C۳ (مونتاژ) از ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است.

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدخودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی