شرایط جدید دریافت وام / جزئیات تسهیلات وام 30 میلیونی سفر

به گزارش ساناپرس، شرایط جدید دریافت وام / جزئیات تسهیلات وام 30 میلیونی سفر

اگر برای تعطیلات نوروزی قصد سفر دارید می‌توانید از تسهیلات بانکی ۳۰ میلیون تومانی سفر بهرمند شوید. این یکی از برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای توسعه سفر در آستانه نوروز است.

روح‌الله حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در آستانه دو ماه مانده به آغاز تعطیلات نوروزی و پیک سفرهای ایرانیان از برنامه‌ این مجموعه برای راحت‌تر و ارزان‌تر شدن سفرها خبر داد. او گفت که این مجموعه پلتفرمی به اسم «ایران سفر» طراحی کرده که در تعطیلات عید رونمایی می‌شود. در این سامانه مردم می‌توانند مقاصد نوروزی سفرهایشان را اعلام کنند و از مشاوره رایگان برای طراحی هرچه ارزانتر سفرهای‌شان بهره‌مند شوند.

اما خبر مهم‌تر آقای حسین‌زاده ارائه تسهیلات برای انجام سفر بود. آنچنان که شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی اعلام کرده است برای پرداخت تسهیلات سفر با ۱۵ دستگاه دولتی تفاهم‌نامه امضا شد و قرار است محل ابلاغ تبصره ۱۸ تسهیلاتی برای شهروندان در نظر گرفته شود. این توسط تسهیلات را بانک شهر و در قالب یک کارت سفر ۳۰ میلیون تومانی به شهروندان ارائه می‌شود. سود این تسهیلات ۴ درصد است و به هر خانواده یک کارت سفر داده می‌شود.

اخباراقتصاد
پربازدیدوام 30 میلیونی سفر
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی