برنامه netflix برای چیست؟

تفریح و سرگرمی نیز از جمله فعالیت هایی می باشد که در محیط آنلاین وب قابل دسترسی است. در گذشته نزدیک مردم برای تماشای فیلم مجبور بودند به سینما بروند اما امروزه بسیاری سرویس های آنلاین را به سینما ترجیح میدهند.  
در این مقاله قصد داریم درباره یکی از این سرویس های آنلاین به اسم نتفلیکس صحبت کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نتفلیکس چیست؟

در سال ۱۹۹۷ یک شرکت آمریکایی فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت روش نوینی برای اجاره دی وی دی های فیلم و سریال ابداع کرده بود.  

آنها به جای فروختن، دی وی دی ها را اجاره میدادند و به صورت ماهیانه حق اشتراک از کاربران دریافت میکردند. دی وی دی ها از طریق پست به دست کاربران میرسید که برای آنها روشی خوش آیند بود.  

البته فروشگاه های اجاره ویدیو آمریکایی از دست این شرکت دل خونی داشتند چراکه باعث شد که کسب کار آنها از رونق بیوفتد. نتفلیکس توانست با روش جالب خود تا سال ۲۰۰۵ چهار میلیون مشتری ثابت جذب کند که فوق العاده بود.

گسترش حاکمیت نتفلیکس به وسیله اینترنت

در سال ۲۰۰۷ نتفلیکس انقلاب بزرگی در تاریخچه شرکت خودش بپا کرد. قابلیت استریم آنلاین فیلم و سریال برای زمان خودش اصلا چیز کمی نبود.  

با اینکه این قابلیت در کنار اجاره دی وی دی ها قرار بود ارائه شود اما افراد زیادی ذوق آن را داشتند. درست یکسال بعد نتفلیکس همکاری جدیدی با شرکت ال جی شروع کرد.

این همکاری منجر به فروش بیشتر اولین پخش کننده دیسک بلوری شد. این پخش کننده ها این قابلیت را داشتند که با اتصال به اینترنت برنامه های موجود در نتفلیکس را پخش کنند. اتفاقاتی که در بالا ذکر شد محبوبیت این شبکه را دوچندان کرد.

نتفلیکس حاضر و آماده در همه جا

طولی نکشید که سرویس نتفلیکس تمام دستگاه های جهان را فتح کرد. این امپراطوری از امریکا و شرکت های آمریکایی شروع شد.  

کنسول بازی ایکس باکس و تولیدات شرکت اپل از اولین شرکت هایی بودند شبکه نتفلیکس در آنها شروع به کار کرد. پس از آن تلویزیون های خانگی نیز به سرویس پر طرفدار نتفلیکس مجهز شدند که باعث شد دیدن فیلم و سریال مورد علاقتان به راحتی لمس چند دکمه روی کنترل باشد.  

حالا نتفلیکس به جایی رسیده که تقریبا در تمامی دستگاه های موجود کار میکند. حتی سهام این شرکت بزرگ در بازار بورس وال استریت قابل معامله است.

Netflix چگونه کار میکند؟

نت فلیکس رایگان نیست. البته تا ۳۰ امکان استفاده آزمایشی از آن را دارید اما پس از دوره ۱ ماهه باید برای استفاده نسبت به خرید اکانت اقدام کنید.  
اگر ساکن ایران هستید پیشنهاد ما به شما برای خرید اکانت فروشگاه اکانت اکسل است. برای استفاده مطلوب از استریم نتفلیکس باید نت قابل قبولی داشته باشید.  
پس از خرید اکانت شما میتوانید به هزاران فیلم و سریال مطرح دنیا دسترسی پیدا کنید. افزودن زیرنویس فارسی برای نتفلیکس از طریق مرورگر کروم امکان پذیر میباشد. پلن های مختلفی برای استفاده از این سرویس پر طرفدار توسط شرکت معرفی شده است.

پلن های حق عضویت سرویس نتفلیکس

این شبکه ۳ نوع حق عضویت برای کاربران خود تعریف کرده که شما بسته به نیاز و بودجه خود میتوانید از هر یک از آنها استفاده کنید. برای خرید اکانت netflix از اکانت اکسل کمک بگیرید.
پلن پایه یا بیسیک (Basic): با این پلن میتوانید یک دستگاه را به سرویس نتفلیکس متصل کنید و تماشای ویدیو تنها با کیفیت SD امکان پذیر است.
پلن استاندارد: در این پلن دو دستگاه میتوانند به سرویس متصل شوند و برنامه های نتفلیکس را با کیفیت حداکثر ۱۰۸۰p تماشا کنند.
پلن ویژه یا پریمیوم: این پلن مخصوص طرفداران سر سخت فیلم و سریال است. با این پلن میتوانید تا ۴ دستگاه را به اشتراک خود متصل و برنامه های نتفلیکس را با کیفیت فوق العاده ۴K UHD تماشا کنید.

برنامه netflix برای چیست؟

برنامه های سرویس نتفلیکس

نتفلیکس فیلم ها و سریال های بیشماری را ساپورت میکند. به علاوه اینکه این شبکه در سال های اخیر اقدام به تولیدات انحصاری و انحصاری کردن برخی از تولیدات شبکه های دیگر کرده که این کار باعث بالاتر رفتن کیفیت تولیدات نتفلیکس شده.  

برای مثال افراد بسیاری معتقدند که سریال لوسیفر از زمانی که نتفلیکس تولیدش را به عهده گرفت کیفیت بیشتری پیدا کرد. سرگرمی در نتفلیکس به فیلم و سریال خلاصه نمیشود.  

برنامه های تلویزیونی شبکه ABC، FOX، CBS، NBC، WB، AMC و بسیاری شبکه دیگر از طریق نتفلیکس قابل تماشاست.

استفاده از سرویس نتفلیکس در ایران 

با وجود موانع فراوان برای استفاده از سرویس های سرگرمی خارجی اعم از تحریم های خارج و محدودیت های داخل، امکان استفاده از این سرویس از داخل ایران وجود دارد.  

شرکت هایی هستند که اکانت نتفلیکس را بفروش میرسانند و به واسطه اعتبار خود مشتریان هم مشکلی در خرید خود پیدا نمیکنند. برای مثال فروشگاه اکانت اکسل یکی از این شرکت هاست که میتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید.  
پشتیبانی فوق العاده و قیمت های مقرون به صرفه از ویژگی های اکانت اکسل است.

اینترنت پیشنهادی برای استفاده از نتفلیکس

همانطور که پیش تر اشاره کرده برای تجربه مطلوب استفاده از نتفلیکس نیازمند یک اینترنت قابل قبول هستید.  

حداقل سرعت پیشنهادی برای اجرای بدون وقفه ۲۵۰ کیلو بایت در ثانیه (۲ مگابایت) است. البته توجه کنید که در کیفیت های بالا نیازمند سرعت بیشتری هستید.  

برای تماشای ویدیو با کیفیت ۷۲۰ و ۱۰۸۰ به سرعت ۴ مگ نیازمندید. البته که نتفلیکس همانند یوتیوب کیفیت را با توجه به سرعت نت شما همگام میسازد تا تجربه بهتری در استفاده از آن داشته باشید.

سخن نهایی
نتفلیکس یک سرویس استریم آنلاین است که طرفداران زیادی در جهان دارد. استفاده از این سرویس محدود به دستگاه خاصی نمیشود و تقریبا همه دستگاه های میتوانند از خدمات آن استفاده کنند.  
این سرویس در این نیز طرفداران زیادی دارد و خوره های فیلم و سریال برای خرید اکانت آن صبر نمیکنند. شما نیز اگر علاقه مند به استفاده از خدمات این سرویس هستید امکان اکانت نتفلیکس در اکانت اکسل وجود دارد.  

با خرید یکی از پلن های سه گانه این شرکت از خدمات آن بهره مند شوید.

۲۱۲۱

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی