آخرین عکس های آرام جوینده همسر سپهر حیدری پیش از ترک ایران!

به گزارش ساناپرس، آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که به واسطه انتشار عکس و فیلم از خود و لایف استایلش، به درآمد و البته تعداد فالووری بسیار بالا رسید.

سپهر حیدری ادامه راه و شغلش رو در مربی بودن انتخاب کرده که دو مدرسه فوتبال در ایران و دبی داره. سپهر حیدری مدتهاست که در بزرگترین شهر عربی یعنی دبی، فعالیت های بسیاری جهت درآمد داره که خب هم آکادمی فوتبال هستش و هم فعالیت های اقامتی! که خب میدونید از هردو طرف هم پول هنگفت و بالایی درمیاره.

البته که این روزا دیگه هر کسی به نوعی درآمد کسب میکنه و اصلا خیلی ها هستند به مانند برخی بلاگرهای عزیز که اصلا هنری ندارن اما پول خوبی در میارن از نوع پارو کردنیش، که باز خوبه حیدری جان تو حوزه ای خاص اکتیوه نه بی محتوا!

وقتی یک روز آرام از سر حیدری زیاده و یک روز حیدری واسه آرام!

اما از سپهر خان حیدری که بگذریم و برسیم به همسرش آرام خانوم جوینده، باید بگیم که این زوج چند سالی میشه که ازدواج کردن و صاحب دو فرزند به نام های دیاکو و آروکو می باشند که هر دو بزرگ شده دبی هستند در رفاهی کااامل به سر میبرن. آرام جوینده نیز در کنار همسری مشهور حالا به جایگاه خوبی رسیده که خب خیلی ها هستند قبطه لایف استایل ایشون رو میخورن چرا که آرام جوینده به واسطه داشتن سپهر مشهور، او نیز به شهرت رسید و حالا نیم میلیونی کاربر هستند که آرام بانو رو فالو کردن و از طرفی هم به علاقه زیاد سپهر نسبت به آرام حسادت میکنند. شاید بگین حسادت دیگه از کجا اومد

اخبارورزش
پربازدیدسپهر حیدری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی