پیش بینی بورس فردا 1 بهمن ۱۴۰۱ / رشد در راه است؟

به گزارش ساناپرس؛ پیش بینی بورس فردا 1 بهمن ۱۴۰۱ / رشد در راه است؟

بورس تهران که در روز پایانی هفته گذشته، نمایی از تعادل میان خریداران و فروشندگان به نمایش گذاشت و در پایان با رشد ۰.۱۲ درصدی موفق شد ۲ هزار و ۹۷ واحد افزایش یابد و در ارتفاع یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۴۴ واحدی بایستد.

در پایان جریان دادوستد‌های تالار شیشه‌ای در روز جاری نماگر اصلی با رشد ۰.۱۲ درصدی موفق شد ۲ هزار و ۹۷ واحد افزایش یابد و در ارتفاع یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۴۴ واحدی بایستد.

در آن سوی بازار جایی که شاخص کل هم‌وزن نماینده یکسان تمام نماد‌های فعال معاملاتی بازار است با سبقت از نماگر اصلی تالار شیشه‌ای جریان نسبتا خوب معاملاتی را تکرار کرد و بازدهی بیشتری نصیب سهامداران شرکت‌های کوچک و متوسط کرد.

در این میان همایون دارابی، کارشناس بازار سرمایه معتقد است به دلیل اخبار روز پنجشنبه، بورس کار خود را منفی آغاز خواهد کرد.

تبعات قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی بر بازار سرمایه

این کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با اقتصاد 24 گفت: به نظر می‌رسد تحریم‌های جدید تبعات عملی ندارد

وی ادامه داد: همین الان هم ترنس اکشن‌های مالی سپاه، بانک مرکزی و وزات نفت متوقف است؛ بنابراین فقط ممکن است حساسیت برخی بانک‌های کشور‌های همسایه نظیر عراق و امارات که با ایران کار می‌کنند بیشتر شود، مانند شرکت‌هایی که با مجموعه پیمانکاری و زیر مجموعه نهاد‌های نظامی کار می‌کنند ممکن است از این به بعد حساسیت‌هایی داشته باشند.

او افزود: ممکن است حساسیت‌هایی نیز برای برخی شرکت‌های بورسی که سهامدار آن‌ها صندوق‌های بازنشستگی نیرو‌های مسلح هستند و محصولات این شرکت‌ها را صادرات می‌کنند ایجاد شود.

اخبارپول و بورس
بورسپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی