گلدان تبلیغاتی؛ هدیه‌ای خاص برای کارکنان ادارات!

در خیلی از سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی، مدیریت مجموعه به مناسبت‌های مختلف برای احترام به کارمندان و پرسنل خود هدیه‌های ارزنده‌ای به آنان اهدا می‌‌کند. این روش تاثیر زیادی در ترغیب و تشویق کارمندان و همچنین ایجاد خاطره‌ای خوش از مجموعه برای آنان به همراه دارد.

شاید شما هم مدیر یک شرکت خصوصی یا یک سازمان دولتی باشید و بخواهید برای کارمندان خود هدیه‌ای مناسب و شایسته تهیه کنید. شاید هم بخواهید به مناسبت روز کارمند یا به هر دلیلی به یکی از دوستان و عزیزان خود هدیه دهید؛ ما به شما گلدان های تبلیغاتی را پیشنهاد می‌‌کنیم. مطمئن باشید این ایده برای کارمندان شما خاص و جذاب است و همیشه برای آنان یادآور لحظاتی است که در مجموعه شما مشغول به فعالیت بوده اند. با ما در این مطلب همراه شوید تا ببینیم گلدان تبلیغاتی چیست و چرا برای کادو به کارمندان پیشنهاد می‌‌شود؟!

گلدان تبلیغاتی؛ راهی برای فرار از هدیه‌های کلیشه ای

یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولین شرکت ها یا سازمان‌های خصوصی و دولتی، خرید هدیه برای کارمندان است. انواع هدیه‌های سازمانی و هدیه‌های شرکتی مانند سررسید یا خودکار ایده‌ای قدیمی است؛ شاید کارمندان شما از این نوع هدایا استفاده کنند اما چندان ذوق‌زده نمی شوند. بهتر است با توجه به تغییر سبک زندگی ها و ارائه روش‌های خلاقانه برای هدیه، شما نیز به دنبال راهکاری جدید و متنوع مانند خرید گلدان های تبلیغاتی باشید.

هیچکس یک گلدان تبلیغاتی را در کمد نمی گذارد؛ دور نمی اندازد و آن را در کمد یا زیر وسایل خود قرار نمی دهد. شاید این اتفاق برای سررسید، خودکار، جاسوئیچی و غیره بیفتد اما مطمئن باشید اگر به کارمندان خود گلدان تبلیغاتی هدیه دهید حتما آن را در بهترین جای اتاق شخصی یا محل کار خود قرار می‌‌دهند؛ بنابراین شما هدیه‌ای کاملا کاربردی به کارکنان خود اهدا کرده‌اید.

به هرحال روز کارمند، عید نوروز و مناسبت‌هایی مانند ارتقاء شغلی را نمی توان نادیده گرفت. شما به عنوان یک مدیر لایق باید به فکر تامین بودجه و خرید هدیه مناسب برای کارمندان خود در چنین مناسبت‌هایی باشید.

 

گلدان تبلیغاتی چیست؟

گلدان تبلیغاتی نمونه‌ای از گلدان‌های رومیزی است که نوع طراحی آن برای استفاده در محیط‌های کاری و فضای شرکت‌های خصوصی و دولتی کاربرد دارد. کارمندان می‌توانند از این گلدان بر روی میز خود استفاده کنند و به فضای کاری خود طراوت و جذابیت ویژه‌ای ببخشند.

علاوه بر آن می‌توانید نام شرکت خود را بر روی گلدان تبلیغاتی حک کنید تا از این طریق از یک روش تبلیغاتی موثر و کم هزینه به نفع برند خود استفاده کرده باشید. برند، نام شرکت، آدرس، لوگو یا هر اطلاعات و طرحی که شما بخواهید بر روی گلدان تبلیغاتی قابل چاپ و اجرا است.

در گلدان‌های تبلیغاتی از گل‌های طبیعی یا گیاهان مقاوم آپارتمانی که در محیط‌های کاری مقاومت خوبی داشته باشند استفاده می‌‌شود. این گلدان ها معمولا در ابعاد کوچک به گونه ای تولید می‌‌شود که بتوان آن را به همه کارمندان و پرسنل مجموعه اهدا کرد.

با گلدان تبلیغاتی فرهنگ سازی کنید!

اهمیت به گل و گیاه، خود نیاز به فرهنگ‌سازی است. روش‌هایی مانند اهدای گلدان تبلیغاتی به کارمندان نمایانگر اهمیت شما به گل و گیاه و البته زیباشناسی نگاه شما خواهد داشت. هدیه‌ای سالم که هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد؛ علاوه بر آن اطراف فضای کارکنان شما را نیز زیباتر می‌‌کند.

 

بهترین گیاهان برای کاشت در گلدان تبلیغاتی

یکی از مهمترین فاکتورها هنگام سفارش گلدان تبلیغاتی در نظر گرفتن شرایط محیط رشد گل در آن است. ممکن است محیط کار شما نورگیر نباشد؛ اما باز هم جای نگرانی نیست. استفاده از گیاهانی که در شرایط کم نور و یا نور مصنوعی قابلیت رشد و ادامه حیات داشته باشند مشکل شما را حل می‌‌کند. گیاهانی چون لیندا، ساکولنت، پوتوس و سینگونیوم گزینه‌های خوبی برای استفاده در قالب گلدان تبلیغاتی می‌‌باشد.

 

مزایای اهدای گلدان تبلیغاتی به کارمندان

  • یکی از مزایای سفارش گلدان تبلیغاتی کمک به تصفیه هوای آلوده در فضای اداری است.
  • با هدیه دادن گلدان تبلیغاتی به کارمندان خود نشان می‌‌دهید که چقدر حامی محیط زیست هستید و طبیعت برای شما اهمیت و جذابیت‌های خاص خود را دارد.
  • گلدان تبلیغاتی به عنوان نوعی لوازم دکوری، زینت‌بخش فضای کاری کارمندان و پرسنل شما خواهد بود.
  • از دیگر مزایای سفارش گلدان تبلیغاتی آماده شدن آن در کمترین زمان ممکن است.
  • اگر از بسته بندی استفاده می‌‌کنید می‌‌توانید لوگوی خود را برای داشتن جلوه‌ای زیبا و حرفه‌ای تر بر روی بسته بندی گلدان تبلیغاتی چاپ کنید.

 

از دیگر مزایای اهدای گلدان تبلیغاتی به کارمندان می‌‌توان به امکان سفارشی سازی آن اشاره کرد. از جمله:

انتخاب طرح روی گلدان

گلدان‌های تبلیغاتی را می توانید در اندازه‌های مختلف با توجه به نیاز خود در تیراژهای بالا سفارش دهید. عکس و لوگو و متن چاپ شده بر روی گلدان تبلیغاتی به انتخاب شماست. طرح و لوگوی مورد نظر شما به روش‌های مختلف چاپ مانند چاپ کوره ای با ویژگی دوام و ماندگاری و بدون امکان پاک شدن بر روی بدنه گلدان اجرا می‌‌شود.

 

انتخاب گل

شما می‌توانید گیاه مورد استفاده در گلدان تبلیغاتی را نیز با توجه به شرایط محیطی فضای کار و آب و هوای منطقه خود انتخاب کنید. اگر در منطقه خشک یا مرطوب زندگی می‌‌کنید باید به تناسب آن بهترین گیاه را برای کاشت در گلدان‌های تبلیغاتی برگزینید.

طبق تحقیقات انجام شده گل سانسوریا و هاوارتیا جز بهترین گل‌هایی است که در داخل این گلدان ها کاشته می‌شود. بنابراین با توجه به بودجه و سلیقه خود و علایق کارکنانتان این هدیه تبلیغاتی را در شکل، مدل، جنس و اندازه‌های مختلف سفارش دهید.

 

انتخاب جنس گلدان تبلیغاتی

جنس گلدان تبلیغاتی هم قابل سفارش است. با توجه به درخواست شما از متریال سرامیک (تهیه شده از مرغوب ترین خاک) برای ساخت انواع گلدان تبلیغاتی استفاده می‌‌شود؛ جنس سرامیک به دلیل زیبایی و کیفیت، محبوبیت زیادی دارد، علاوه بر آن که بستر مناسبی برای رشد طبیعی گیاه فراهم می کند. یکی دیگر از ویژگی‌های گلدان‌های سرامیکی این است که طرح‌های مختلف با بهترین کیفیت بر روی آن چاپ می‌‌شود.

انتخاب نوع بسته بندی

می‌‌توانید گلدان‌های تبلیغاتی را با زیر گلدانی یا به صورت بسته بندی نیز سفارش دهید.

 

قیمت گلدان تبلیغاتی

بعد از معرفی گلدان تبلیغاتی شاید مایل باشید نسبت به خرید آن اقدام کنید اما حتما قیمت گلدان تبلیغاتی نیز برای شما مهم است. آگاهی از قیمت گلدان تبلیغاتی به شما کمک می‌‌کند برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و بودجه خرید آن را برای کارمندان و پرسنل خود تامین کنید. در هر حال اگر این هدیه تبلیغاتی را انتخاب کرده اید زیاد نگران هزینه‌های آن نباشید؛ زیرا سفارش آن در تیراژ بالا، قیمتی مقرون به صرفه دارد.

شاید تاکنون قیمت گلدان تبلیغاتی را با گل و گیاه آپارتمانی که در منزل یا محیط کار خود دارید مقایسه کرده باشید. جالب است بدانید که قیمت گلدان‌های تبلیغاتی با گل و گیاه آپارتمانی کاملا متفاوت و بسیار کمتر است؛ پس می‌‌توانید مطمئن باشید که از یک روش مقرون به صرفه برای اهدای کادوهای تبلیغاتی به کارمندان خود استفاده کرده‌اید. نکته مهم درباره هزینه گلدان تبلیغاتی این است که هر چقدر هزینه کنید بازدهی عمل زیبای خود را چندین برابر خواهید دید. آنچه مسلم است رضایت شماست و اینکه هیچگاه از خرید و سفارش گلدان تبلیغاتی پشیمان نمی‌شوید.

پس در اولین فرصت با شرکتهای مرتبط مانند ارمغان گرافیک تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. پس از تحویل سفارش در بهترین کیفیت می‌توانید در سالن‌های همایش مجموعه خود، جلسه‌ای بزرگ با حضور همه کارمندان تشکیل دهید و از این هدیه‌های زیبا و گیفت‌های تبلیغاتی به کارکنان خود اهدا نمایید.

 

پایان

شاید سال هاست که مدیریت یک مجموعه دولتی و خصوصی را به عهده داشته اید و در طول این سال ها با هدیه‌های تکراری، مناسبت‌های خاص را برای کارکنان خود تبدیل به یک کلیشه کرده باشید. اما خوشبختانه امروزه روش‌های متنوع و خلاقانه‌ای مانند گلدان تبلیغاتی برای دادن هدیه به کارکنان ارائه شده است. این هدیه جذاب علاوه بر جمع و جور بودن، جنبه اقتصادی نیز دارد؛ در واقع شما تحفه‌ای از دل طبیعت به کارکنان خود هدیه می‌دهید و برند و کسب و کار خود را به به ارزنده ترین شکل ممکن معرفی می‌‌نمایید.

رپورتاژ ( تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد! )

دکوراسیونکسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی