لیفت با نخ و کاربرد آن

در این مقاله، به بررسی بوکال فت میپردازیم و اینکه چگونه انجام میشود. سپس نگاهی به لیفت ابرو و شرایط ان می اندازیم و در نهایت نیز نگاهی به لیفت با نخ می اندازیم.

بوکال فت

طی چند هفته گذشته، پس از شایعه شدن چندین سلبریتی مبنی بر انجام این عمل که باعث شد طرفداران و مخالفان نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، حذف چربی باکال به موضوع داغ رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. بر اساس داده های Google Trends، جستجوها برای حذف چربی باکال از حدود 11 دسامبر شروع شد. قبل از جراحی برداشتن چربی باکال، شما با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود ملاقات خواهید کرد. آنها با شما در مورد آنچه می خواهید از جراحی به دست آورید، و همچنین آنچه در طول و بعد از عمل خود انتظار دارید، بحث خواهند کرد.

در طول ویزیت اولیه، ارائه دهنده شما را معاینه می کند و احتمالاً از چهره شما عکس می گیرد. آنها همچنین از شما سؤالات کلی در مورد سلامت کلی شما می پرسند، مانند سابقه سلامت خانوادگی و هرگونه جراحی قبلی که انجام داده اید. آنها اطلاعات اولیه بهداشتی مانند فشار خون شما را می گیرند و در مورد داروهای فعلی که مصرف می کنید صحبت می کنند. برای شما مهم است که در مورد تمام داروهای خود، از جمله گیاهان و مکمل ها، به ارائه دهنده خود بگویید. برای بهترین نتایج، ممکن است از شما بخواهند که قبل از جراحی سیگار یا محصولات تنباکو را ترک کنید.

حذف چربی باکال شامل برداشتن چربی از گونه ها است

حذف چربی باکال دقیقاً همان چیزی است که روی برچسب آن نوشته شده است: برداشتن چربی از پد چربی باکال، توده‌ای از بافت که در عمق گونه قرار دارد. این روش معمولاً تحت بیهوشی انجام می شود. جراح برش‌های کوچکی را در دو طرف داخل دهان بیمار ایجاد می‌کند تا پد چربی باکال را در معرض دید قرار دهد و سپس مقداری یا تمام چربی را برمی‌دارد. دارن اسمیت، یک جراح پلاستیک مستقر در نیویورک، به CNN گفت: “شما می توانید با برداشتن چربی موجود در محفظه چربی باکال، استخوان گونه را برجسته کنید.”

لیفت ابرو

لیفت ابرو یک عمل زیبایی برای تغییر موقعیت پیشانی، کاهش چین و چروک و جوان‌تر نشان دادن شماست. اگر زمان و جاذبه، پیشانی شما را تغییر داده است تا شما را جدی، عصبانی یا خسته نشان دهد، ممکن است بخواهید لیفت ابرو را در نظر بگیرید. لیفت ابرو یک روش دائمی است، اما چین و چروک های خفیف ممکن است به مرور زمان برگردند. لیفت ابرو یک عمل جراحی زیبایی است که پیشانی شما را تغییر مکان می دهد تا ابرو را بالا ببرد، چین و چروک ها را کاهش دهد و ظاهری جوان تر به شما بدهد.

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. اثرات انباشته آسیب های خورشیدی پوست را ضعیف می کند و نیروی جاذبه ابروی شما را به سمت پایین می کشد که باعث ایجاد چین و چروک می شود. روی پیشانی خود، ممکن است بین ابروهای خود “خط اخم” داشته باشید که باعث می شود جدی یا عصبانی به نظر برسید. همچنین ممکن است خطوط افقی ایجاد کنید. ممکن است قسمت بیرونی ابروی شما آویزان شود، که باعث می شود به دلیل افتادگی ابروها غمگین یا خسته به نظر برسید. اگر به دنبال اصلاح این تغییرات طبیعی در بدن خود هستید، لیفت ابرو ممکن است برای شما مناسب باشد.

نام های دیگر لیفت ابرو عبارتند از:

  • لیفت پیشانی.
  • جوانسازی پیشانی.
  • ابرو پلاستی.
  • لیفت گیجگاهی ابرو (لیفت جانبی ابرو).

لیفت ابرو چه می کند؟

  • چین و چروک در پیشانی شما، خطوط افقی در سراسر پیشانی شما و روی پل بینی شما.
  • افتادگی ابرو (چشم های کلاهدار) برای اینکه ابروهای شما جوان تر و بیدار به نظر برسد.

لیفت با نخ

برای بسیاری از بیماران، بزرگترین مزیت لیفت با نخ به جای لیفت صورت، کاهش بسیار زمان بهبودی مرتبط با لیفت با نخ است. هنگامی که بیمار جراحی لیفت صورت انجام می دهد، باید به شدت آرام بخش شود. به این ترتیب، بیمار باید ترتیبی دهد که کسی او را از بیمارستان به خانه براند. اکثر بیماران لیفت صورت حداقل تا سه روز پس از جراحی نیاز به کمک شبانه روزی از یک مراقب دارند. علاوه بر این، اگر بیمار هنوز بچه در خانه دارد، ممکن است به کمک مراقبت از کودک نیز نیاز باشد. بیماران لیفت صورت معمولاً برای بهبودی نیاز به یک تا دو هفته مرخصی از کار دارند.

از طرف دیگر، بازیابی از لیفت با نخ نسبتاً آسان است. لیفت با نخ را می توان تحت بیهوشی موضعی به جای بیهوشی عمومی انجام داد، به این معنی که بیماران لیفت با نخ می توانند بلافاصله پس از انجام عمل خود را به خانه برسانند و از خود مراقبت کنند. در حالی که برخی از بیماران پس از کشیدن نخ کمی درد، قرمزی و تورم را تجربه می کنند و بنابراین مایلند بقیه روز را مرخصی بگیرند، اکثر آنها می توانند فوراً به سر کار بازگردند. پس از لیفت با نخ به ندرت به داروهای ضد درد قوی نیاز است و این امر باعث می‌شود بیماران راحت‌تر به روال عادی خود بازگردند. بنابراین این روش برای افرادی که در خانه بچه دارند یا کسانی که مشاغل پرمشغله و سختی دارند ایده آل است.

در حالی که بازیابی لیفت با نخ بسیار فشرده نیست، بیماران همچنان باید در حین بهبودی اقدامات احتیاطی جزئی را انجام دهند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که هنگام تمیز کردن یا استفاده از مرطوب کننده حداقل تا یک هفته پس از قرار دادن نخ ها، صورت خود را به شدت مالش ندهید. همچنین باید سعی کنید سر خود را کمی بالا نگه دارید تا هنگام خواب مستقیماً روی صورت خود غلت نزنید.

حال که با این موارد آشنا شدید، میتوانید نگاهی به وب سایت goonehclinic.com بیندازید و از خدمات این چنینی آنها بهره مند شوید.

رپورتاژ (تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد! )

کسب و کارمد و زیبایی
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی