میزان کاهش قیمت طلا 18 عیار تا 26 دی/ حباب قیمت سکه گرمی چقدر شد؟

به گزارش ساناپرس، تصویر دیلی اکسچنج دیلی اکسچنج۲۶ دی ۱۴۰۱۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبردبررسی بازار طلا و سکه نشان می دهد که قیمت طلا در کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا حدودی کاهش داشته داشته است.

قیمت طلا 18عیار نسبت به نرخ شروع بازار کمی کاهش را تجربه کرده و در لحظه تنظیم این گزارش قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۹۲۶ هزار تومان است.

قیمت سکه گرمی نیز چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود. حباب این سکه نیز دو میلیون و ۱۲۳ هزار تومان است و نسبت به روز گذشته روندی افزایشی را پیموده است.

قیمت سکه روز گذشته برای اولین‌بار در بورس عرضه شد. از سوی دیگر ربع سکه که روز گذشته تا هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافته بود امروز مجددا ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. حباب ربع سکه نیز تا حدودی کاهش پیدا کرده است، اما کارشناسان معتقدند قیمت و حباب ربع سکه به طور موقت در مسیری نزولی قرار دارد.

همچنین قیمت سکه امامی بر اساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، اکنون ۲۱ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان است و نسبت به قیمت بازگشایی بازار، مسیری افزایشی را طی کرده است؛ قیمت روز گذشته سکه ۲۱ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان ثبت شده است. حباب این نوع سکه در این لحظه دو میلیون و ۷۶۱ هزار تومان است.

اخباراقتصاد
پربازدیدسکه

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی