بیرانوند در یک قدمی جدایی از پرسپولیس / پیشنهاد میلیاردی برای فوق ستاره / دست یحیی در پوست گردو می ماند؟!

به گزارش ساناپرس؛ بیرانوند در یک قدمی جدایی از پرسپولیس / پیشنهاد میلیاردی برای فوق ستاره / دست یحیی در پوست گردو می ماند؟!

مشروح روی جلد روزنامه‌های ورزشی امروز را می‌بینید:

*روزنامه خبر ورزشی مروری به وضعیت دو دروازه بان ملی پوش سرخابی‌ها داشته است. پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی به علیرضا بیرانوند و مصدومیت سیدحسین حسینی در آستانه بازی سپاهان را کار کرده است.


*روزنامه گل با تیتری از صحبت‌های محمد عمری بازیکن جوان و گلزن پرسپولیس، تلاش وی برای شباهت با مهدی مهدوی کیا را کار کرد و خوش اشتها مثل کی‌روش را کار کرده است.


*روزنامه شوت تیتر گران‌ترین بازیکن لیگ ایران را به کار برده است و از سوی دیگر قاسم‌پور گفته مهدی تاج دنبال کی‌روش است و بقیه موارد سیاه بازی است.


*آوای استقلال با انتشار تصویر ابراهیم شکوری بازگشت او به فدراسیون را بازگشت مهندسین لیگ با چه هدفی را کار کرده است.


*روزنامه فرهیختگان ورزشی با تیتر سعید به لیگ ایران نمی‌آید معتقد است عزت اللهی انگیزه‌ای برای بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.


*روزنامه همشهری ورزشی با انتشار تصویر بیرانوند مصاحبه‌ای را از او منتشر کرده و گفته که لیگ و حذفی را با هم می‌خواهیم. و با عنوان ادب؟ چه توصیه جالبی صحبت‌های اخیر تاج را زیر سوال برده است.


*روزنامه صدای سپاهان مورایس به جوانان اهمیت می‌دهد و مصاحبه نیما میرزازاد گلر جوان سپاهان را روی جلد کار کرده است.


*مرگ فوتبالت را بپذیر، تیتری است که شهر آرا از زبان اریک کانتونا ستاره سابق منچستریونایتد خطاب به رونالدو به کار برده است.


*روزنامه فوتبالز به مسائل فوتسال بانوان و انتخاب سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال پرداخته است.

اخبارورزش
پربازدیدعلیرضا بیرانوند
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی