تخفیف ویژه زمستانه فرش کوروش

قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600

فرش یکی از مهم‌ترین کالاهایی است که به هر خانه روح و زیبایی می‌بخشد. این محصول از قدیم الایام به عنوان مهم‌ترین وسیله جهیزیه عروس نیز شناخته می‌شد و ارزش بسیار بالایی داشت. تاکنون از ارزش فرش کاسته نشده است و تمامی افراد خرید فرش و مزین کردن خانه‌ خود با آن را جزء یکی از ملزومات می‌دانند.

در گذشته فرش‌ها تنوع چندانی نداشت و افراد مجبور بودند از میان مدل‌ها و طرح‌های محدودی که وجود داشت یکی از مدل‌ها را انتخاب کرده و خریداری نمایند. اما اکنون فرش‌ها با طرح، رنگ و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. شما می‌توانید فرش دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون خانه خود و همچنین دیگر وسایل چیدمانی خانه‌تان انتخاب کنید. مسئله‌ای که در هنگام خرید مورد توجه واقع می‌شود، قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته است.

فرش با توجه به طرح و نوع بافتی که دارد قیمت‌های مختلفی دارد، شما می‌توانید با توجه به ابعاد خانه‌تان و با توجه به بودجه‌ای که در دسترس دارید، یکی از مدل‌ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید. گاهی اوقات کارخانه‌های تولیدکننده فرش تخفیف‌هایی برای محصولات خود در نظر می‌گیرند که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره‌مند شوید. در ادامه به معرفی چند مدل معروف و پرفروش فرش ستاره کوروش می‌پردازیم و یکی از تخفیف‌های فوق العاده این کارخانه را به شما معرفی می‌کنیم.

 

انواع فرش‌های ستاره کوروش

فرش کوروش

همان طور که گفتیم، امروزه کارخانه‌های فرش، محصولاتی با طرح‌ها، مدل‌ها، ابعاد و رنگ‌های مختلف تولید می‌کنند تا مشتریان بسیاری به سمت خود جذب کنند. در ادامه چند مدل از برترین و پرطرفدارترین فرش‌های موجود را معرفی و بررسی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

فرش فانتزی

فرش فانتزی

طرح و دکوراسیون خانه‌های امروزه به سمت فرش فانتزی در حال تغییر است، بنابراین اکثر افراد ترجیح می‌دهند فرش‌هایی مرتبط با دکوراسیون خانه‌شان خریداری نمایند. اگر بخواهیم در رابطه با ویژگی‌های این فرش‌ها توضیح دهیم باید اشاره کنیم؛ این فرش‌ها دارای طرح‌های متنوعی هستند که در فرش‌های کلاسیک دیده نمی‌شود

این طرح‌ها می‌تواند کارتونی، انتزاعی، اشکال هندسی و غیره باشد. متریال و ماده تشکیل دهنده این فرش‌ها با فرش‌های کلاسیک و سنتی هیچ تفاوتی ندارد، بلکه تنها طرح و نقش آن‌ها به گونه‌ای متفاوت‌تر و مدرنیته‌تر طراحی شده است. علاوه بر طرح و شکل فرش‌های فانتزی، رنگ آن‌ها نیز خاص و متفاوت است، برای مثال در فرش‌های فانتزی بیشتر از رنگ‌های طوسی، دلفینی، سرمه‌ای و رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود.

شما می‌توانید این فرش‌ها را برای آراستن آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق کودک، اتاق خواب، اتاق جلسات و غیره استفاده می‌شود. در هنگام خرید فرش فانتزی به ابعاد مکان توجه داشته باشید.

فرش وینتیج

فرش وینتیج

 

احتمالا شما هم این عبارت را شنیده‌اید که فرش هر چقدر کهنه باشد، ارزش بیشتری دارد. با توجه به این عبارت، برخی از افراد در هنگام خرید و تهیه فرش به دنبال فرش‌های کهنه و عتیقه هستند اما به دلیل قیمت فرش‌های عتیقه موجود امکان خرید آن را ندارند.

برای رفع این مشکل، فرش‌ وینتیج به وجود آمده است که به معنی کهنه نما هستند. این فرش‌های ماشینی به گونه‌ای بافته می‌شوند و از طرح‌ها و رنگ‌هایی در تولید آن‌ها استفاده می‌شود که مانند فرش‌های کهنه و عتیقه دیده می‌شوند. با وجود این فرش‌ها، خواسته بسیاری از افراد برآورده می‌شود و می‌توانند خانه خود را با طرح و شکل دلخواه خود بچینند. این نوع فرش‌ها با توجه به طرح و شکلی که دارند، علاوه بر خانه‌هایی با دکوراسیون سنتی، در خانه‌های مدرن و فانتزی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید با توجه به قیمت فرش و همچنین ابعاد آن اقدام به سفارش و خرید محصول مورد نظر خود کنید.

 

فرش 1200 شانه گل برجسته

 

حال که با دو نوع فرش متفاوت و جذاب آشنا شدید، وقت آن رسیده است به طرح‌ها قدیمی و موردپسند همیشگی بپردازیم. فرش‌های گل داری که در هر خانه‌ای بروید یک مدل از این فرش‌ها را خواهید دید. این فرش‌ها نیز با توجه به پیشرفت زمان دچار تغییراتی شده‌اند که می‌توان به تنوع طرح‌ها و گل‌های موجود در فرش و همچنین به برجسته بودن آن‌ها پرداخت.

این نوع فرش‌ها در ابعاد و شانه‌های مختلفی موجود هستند که می‌توان به فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 100 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه اشاره کرد. یکی از مدل‌های پرفروش و مناسب فرش 1200 شانه گل برجسته است، شما می‌توانید با توجه به ابعاد و بودجه‌ای که در دست دارید اقدام به خرید فرش در طرح و رنگ دلخواه خود کنید.

تخفیف ویژه زمستانه فرش کوروش

امروزه به دلیل قیمت فرش‌های موجود در بازار بسیاری از افراد امکان و توان خرید آن‌ها را ندارند. به این منظور فرش کوروش در برخی از مناسبت‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای برای محصولات خود در نظر می‌گیرد تا همه افراد امکان خرید فرش و استفاده از آن را داشته باشند و خانه‌های خود را با فرش‌های مختلف و گوناگونی که خریداری می‌کنند، زیباتر و شکیل‌تر آراسته کنند.

یکی از این تخفیف‌های ویژه، تخفیف زمستانه است. اگر شما هم قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید، یا نوعروسی هستید که به دنبال فرشی زیبا و مناسب برای جهیزیه خود می‌گردید، می‌توانید به فرش ستاره کوروش مراجعه کرده و محصول دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

جالب است بدانید شما می‌توانید با خرید مستقیم فرش از کارخانه، فرش‌هایی با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار تهیه کنید. کارخانه کاشان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید فرش در ایران است که دارای انواع دستگاه‌های بافت فرش بوده، برای مثال دستگاهی برای فرش 1200 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 700 شانه و فرش 500 شانه در این کارخانه وجود دارند.

سخن پایانی

در این مقاله سه نوع از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات فرش کاشان را به شما معرفی کردیم و درباره هریک توضیحاتی در اختیار شما قرار دادیم. حال شما می‌توانید با توجه به ابعاد و دکوراسیون خانه‌تان اقدام به خرید محصول کنید. یکی از امن‌ترین و معتبرترین مکان‌هایی که می‌توانید فرش‌های کاشان را با قیمت مناسب از آنجا خریداری نمایید، فروشگاه ستاره کوروش است که متنوع‌ترین و به‌روزترین طرح‌ها و مدل‌ها را در آن می‌توانید پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی خرید و سفارش و قیمت فرش می‌توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه در تماس باشید.

رپورتاژ (تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد!)

دکوراسیونکسب و کار
فرشفرش کاشان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی