گلشیفته فراهانی در آغوش مرد جدید / عشق جدید گلشیفته فراهانی کیست؟ /عکس ها

گلشیفته فراهانی

به گزارش ساناپرس، گلشیفته فراهانی بازیگر جذاب و توانمند سینما حسابی تونسته با نقش آفرینی های خوب و تاثیرگذارش تو هالیوود برای خدش مقام و منزلتی دست و پا کنه.

گلشیفته فراهانی عکس هایی را با لباسی طراحی شده توسط تیموتی شالامه بازیگر مشهور ۲۵ ساله و حیدر آکرمن فشن دیزاینر فرانسوی منتشر کرد.

این هودی برای حمایت از دختران و زنان افغان طراحی شده و فواید حاصل از فروش آن به آنها اختصاص داده خواهد شد.

گلشیفته فراهانی با انتشار این تصاویر نوشته: دوست ارزشمندم حیدر و تیموتی استثنائى با همکارى یکدیگر این لباس را براى کمک و همیارى با زنان و دخترانِ افغانستان طراحى کردند.

گلشیفته فراهانی حالا حدود 10 ساله که از ایران رفته و تو این مدت بنابر دلایلی به ایران نیومد و این موضوع برای او که عاشق ایرانه خیلی سخت بود. گلشیفته تو این مدت با خانواده اش تنها چند بار تونست ملاقات داشته باشه که همه اون ها توخارج از کشور بود و اگه به صفحه شخصی خانوم سری بزنید چند عکس جذاب ازگلی با پدر و مادرش می بینید که با اونچه تو ایران از بهزاد خان فراهانی و همسرش فهیمه خانوم رحیم نیا دیده ایم کم تفاوت دارد.

صمیمیت زیاد گلشیفته فراهانی با نویسنده فقید

گلشیفته فراهانی به واسطه اینکه بعد از خروج از ایران مدتی رو در فرانسه بود با ژان-کلود کاریِر نویسنده کارگردان و البته بازیگر معروف فرانسوی رفاقت نزدیک داشت. البته از شاید باب آشنایی این گلشیفته با این هنرمند شهیر فرانسوی رو باید در همسر ایرانی آقای نویسنده جست و جو کرد. همسر ژال نهال تجدد نویسندهٔ ایرانی و دختر مهین تجدد یکی از پیشتازان عرصهٔ نمایشنامه‌نویسی در ایران بود.

آقای نویسنده سال 2021 فوت کرد و گلشیفته با شنیدن خبر درگذشت رفیق و دوست عزیزش حسابی متاثر شد.

کیف و حال کردن گلشیفته فراهانی تو بغل عشق جدید و جوون تر از خودش / خانم از تور کردن این عشق چه کیفی هم می کنه!+ عکس4

کیف و حال کردن گلشیفته فراهانی تو بغل عشق جدید و جوون تر از خودش / خانم از تور کردن این عشق چه کیفی هم می کنه!+ عکس13

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدگلشیفته فراهانی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی